Jumaat, 11 Jun 2010

Walaweh!! Kepala Orang Dalam Kolah Bilik Air!!

Tadi sebelum aku pergi mandi aku meluahkan perasaan ketidakpuasan hati aku dekat mak aku pasal semut -semut dalam rumah nih. Sekarang mereka semakin berani dah bertindak sesuka hati dalam rumah nih. Serius aku panas dengan semut - semut dalam rumah nih.

Lepas habis aku bersandiwara dengan mak aku pasal semut - semut comel tu maka aku pun menujulah ke bilik air. Aku masuk sambil memetik suis lampu. Mata aku tertumpu tepat pada kolah air walaupun suasana masih gelap dan lampu menyala serta merta. 

Mak dato! Terkejut aku! Nasib aku tak menjerit ker apa ker! Hahaha. Aku tengok dalam kolah tu tadi dan aku ingat ker ada kepala orang terapung. Rupa - rupanya...............(Tengok Gambar Bawah)





Rupa - rupanya sebiji buah tembikai terapung - apung keriangan dalam kolah air tu. Haih! Buat terkejut aku jer. Dah bentuk macam kepala orang. HAHAHA!!! Nasib Lisa tak ada tadi. Kalau tidak sah dia ketawakan aku sebab terkejut tengok buah tembikai dalam kolah bilik mandi. Hohoho!

P/S : Episod 32 Siri Adkda Boleh Dilayari Pada Pukul 11 Malam Ini.

17 ulasan:

  1. hehehe~`
    mcm mane lak tembikai leh ade lam kolah? :P

    BalasPadam
  2. hah?
    cam ne buah tembikai leh masuk dlm kolah?
    musykil aku!
    huhhuh

    BalasPadam
  3. cmne tmbikai 2 leth ade dlm kolah????

    BalasPadam
  4. kenapa tembikai ada dalam kolah.. mau sejukkan dia kah...????

    hans... cuber try beli ubat semut yang dalam paket kaler silvet.. sachet je bentuk je.. mcm gula pacjing kecik kecik kat hotel tuh...
    mie kalau pakai tuh kejap je hilang.. dalam dia macam serbuk nestum.... mujarab sebab semut makan itu racun.. semut balik sarang dia... mati di sarang.. semut lain makan.. mai juga... lastly 1 koloni abes
    mie kalau pakai tuh lama jugak la semut nak ada balik...

    BalasPadam
  5. aku nak ketawakan ko boleh?
    hahahaha...
    semut2 tu yg letak tembikai kat dalam tu ke?? lol.

    BalasPadam
  6. tuu laa.

    lain kali nak mandi. Niat kena betul. Dah jatuh reputasi.

    BalasPadam
  7. haish.
    siapa pulak letak benda tu?
    sabar je la...
    hadoi~

    BalasPadam
  8. haha agak magik di sini hahaha

    BalasPadam
  9. gelak jap.hahahaha
    aku pling tkut tenung lntai kolah lame2..mula la berimaginasi..

    BalasPadam
  10. haha.. lawak btoll..
    agk nye skang neh mmg musim semut kot
    kt rumah neh pon,bkn main sronok bkeliaran.. haha

    BalasPadam
  11. sape lak yg mandikan buah tembikai tue? ehehehhe.....da la,tembikai kn da byk air...:P

    BalasPadam
  12. sape punye keje la tuh.
    haha xD

    BalasPadam
  13. ces..sengal..wat suspen aku jer..haha

    BalasPadam
  14. tips baru ek untuk menikmati tembikai dengan lebih umphhhh!!! hehe~

    *rumate kat U dulu penah ckp, semut tu dahaga-sbb tu dia masuk nak cari air... sian dia.. alahaiiiiii~

    BalasPadam
  15. hahahahahaaaaa!!! tembikai disangka kepala :)

    BalasPadam
  16. hoi hans, haha.

    cmne la tembikai bleh ade dlm air berenang2 ni. :D

    BalasPadam
  17. Oit... dari mana datang buah tembikai tu?

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com