Khamis, 1 Julai 2010

Akhirnya Aku Tewas!

Aku cuba bertahan daripada melakukan perkara itu! Aku cuba menepis segala godaan yang mendatang! Akhirnya, setelah beberapa lama bertahan aku tewas jua! Wakakakkaaka! Bunyi macam dah buat benda tak elok jer. Padahal pasal formspring jer pun.

Aku sudah buat formspring. Tapi mungkin dalam masa terdekat bakal kebosanan dengan benda nih. Siapa tahu kan! Hohohoho! Selamat berformspring kepada diri aku sendiri. Hohohoho!

P/S : Cuti Hanya Tinggal Beberapa Jam Sahaja Lagi!

6 ulasan:

  1. sye malas formspring2 ni...
    hehehhee

    BalasPadam
  2. buat je...nanti da busan boleh buang balik..hehe

    BalasPadam
  3. ngahahahah!!! ku ingat apa. formspring ku dah tak aktif~ :)

    BalasPadam
  4. dah ada fs
    meh la link

    aku nak tanya soalan maut

    BalasPadam
  5. chaaaiiiittt!!!

    ingat ape tadi.

    nanti aku tanye banyak2 sampai ko tak terjawab ok?

    heheee

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com