Khamis, 15 Julai 2010

Apabila Tak Dapat Cara Baik Mestilah Guna Cara Kasar - Last Part

'Mahligai Gading' a.k.a kelambu sakti aku diceroboh oleh sepasang tangan yang besar dan terlalu aggressive. Kemudian, kedua - dua tangan itu merentap sepasang kakiku yang mulus dan terus menarik aku keluar daripada tempat wajibku beradu di hostel itu. Aku langsung tidak sempat melawan kerana Sifu ialah makhluk yang sangat besar orangnya. Sakit punggung aku kerana terjatuh dari katil ke lantai. Cess!
 
Tiba - tiba kelihatan kesemua manusia di dalam bilik itu bangun dengan pantasnya dan berlari ke arah aku seperti zombie - zombie dalam film REC. Kuang ajaq sungguh depa nih sebenarnya! Aku ingat ker 4-5 orang ja yang tak tidur tapi rupa - rupanya semua tak tidur. Sanggup tu tahan mata sebab nak kenakan aku. Prtttttttt!

Aku : Tolong! Tolong! Jekooooo!(nama warden dan rumah dia sebelah dorm aku jer..hahahaha!)

Sifu : Owh! Hang tak mau bangun yaaa! Hah, cepat - cepat! Pegang kaki dia! Aku dah pegang tangan dia nih!

Aku : Babiiiii! Jangan perkosaaaaaaa aku!! Daje lah hang pa semua nih! (meronta - ronta aku dengan harapan dapat melepaskan diri)

Pjai : Hahhh! Cepat Sifu! Tarik dia pi luaq!!

Aku : Haram jadah toi lah hang pa nih!! (serupa lawan tarik tali pun ada waktu tu)


Kemudian, ada beberapa orang lagi entah tarik aku pergi luar dorm. Gila seorang nak lawan berapa orang. Memanglah aku kalah! Hahaha. Keluar jer dari bilik tu terus aku kena serang dengan tepung dan air. Nasib air bersih! Cess!!! Habis rambut dengan baju aku!! Rambut aku jadi kejang!! Tapi yang seronok tu air yang diorang serang tu air sabun. Bau strawberry plak! Hahahahaha!




Semua : Selamat hari jadi! Selamat hari jadi! Selamat hari jadi Hans Kacak! Selamat hari jadi!

Aku : .......(terharu siyot...haha)

Semua : Allah selamatkan kamu! Allah selamatkan kamu! Allah selamatkan Hans yang kacak! Allah selamatkan kamu!

Aku : Memang telah selesai diselamatkan dah pun!

Bilik Dorm Depan : Apa daaaa! Takkan baling tepung jer kuttt?

Sifu : Sabarlah! Bisinglah kau! Pergi tidurlah!

Bilik Dorm Depan : Kecohlah kau sifu! Kau dah lah gemuk!!

Sifu : Eh, budak nih! Aku pukul juga kang!

Kartik : Oit, nih hang dah kena tepung - tepung nih pergilah mandi! Salin baju tu!

Aku : Ahhh! Taknak lah mandi malam - malam! Tak elok untuk kesihatan!

Sifu : Habis tu takkan hang teruih nak tidoq kut?

Aku : Bukan ada teloq busuk pun! Tepung dengan ayaq bau strawberry ja pun!




Amet : Biaq betoi hang nih teruih tidoq!

Aku : Lantak pi kat hang pa lah! Aku mengantuk!

Majumia : Sorry - sorry! Janganlah marah!(dia nih skema sikit. Aku tak marah pun dia kata aku marah! Hahaha!)

Aku : Aku tak marahlah tapi waktu besday hang nanti siap lah hang!

Pjai : Hans! Pi lah mandi! Kotor tu!

Adik : Entah! Hang pi mandilah!

Aku : Kroohhhhhhh! Zzzzzzzzzzzzzz!


Keesokan paginya tapi dah tak pagi sangatlah, aku pun pergilah bilik ayaq pi mandi dan basuh baju semalam. Lepas tu, aku sajalah naik tingkat atas sebab tertinggal buku dekat bilik prep. Tiba - tiba nampaklah si Pjai, Adik, Paiz dengan siapa lagi entah! Aku tengok diorang buang air dari satu baldi.




Aku : Ayaq apa hang pa buang nih? Semacam ja aku tengok ayaq nih! Hitam pekat plak tu!

Pjai : Patutnya nih lah ayaq yang kami sedia khas untuk hang!

Aku : Owh! Patutlah semalam dok pulun suruh aku pi mandi! Rupa - rupa nak pekena aku lagilah nih?

Adik : Ikut rancangan tu lepas baling tepung dekat hang tu nak suruh hang pi bilik ayaq mandi! Waktu hang pi bilik ayaq tu kami tolak lah hang pi dekat luaq pastu ceruk hang dengan ayaq nih!

Aku : Babi daje punya perangai sekoq - sekoq!! HAHAHAHA! Nasib aku dilindungi Allah! Nih awat ayaq nih kaler hitam? Hang pa letak apa dalam ayaq nih?

Paid : Ada ayaq kencing! Ada ludah! Ada air stokin! Ada rokok! Ada juga syampu! Perencah maggi...!

Aku : .......(rasa nak termuntah)

Pjai : Nasib sebab semalam dah lewat jer. Nak pekena ang punyalah susah! Dari pukul 1 dok gerak tak mau bangun - bangun!

Adik : Waktu sifu tarik dia dari katil tu pun dah pukul 3 dah. Masing - masing dah letih dah!

Aku : Tu lah! Hang pa nak pekena pun orang baik macam aku nih. Orang baik Allah sayang! Hahahaha!

Semua : Ceit! Jaga hang nanti!

Aku : Hahahahaha!Weeeekkkkkkkk! (jelir lidah sambil buat muka bagi orang sakit hati...hahaha!)


Hahahaha! Alhamdulillah, aku tak dimandikan dengan air yang memang sangat - sangat najis tu! Hahaha! Tapi, memang betul - betul pun aku tak tahu diorang nih nak prank aku dengan air tu. Aku ingat setakat tepung tu jer lah. Memang aku tak suka mandi awal - awal pagi macam tu sebab sejuk kan. Fuh! Nasib gerak hati aku kuat menyuruh aku tidur. Buat aku tiba - tiba pergi mandi memang lagi malanglah nasib aku hari tu. Hohohoho!

Syukur alhamdulillah!


Tamat!


Perhatian :

Acer Aspire One untuk ANDA Miliki Secara PERCUMA!
Click Gambar Untuk Ke Link Contest!

20 ulasan:

  1. perghh gila babun punya prank air hitam tu kalau kena. mati lu hans haha

    BalasPadam
  2. best woo...!! air kencing plg kotor sekali.. hahah.. naseb baik..

    BalasPadam
  3. hahahaha..kesian kat depa.plan baik punya tapi tak jadi.

    BalasPadam
  4. klu hang kena ayaq hitam 2 hans.. confirm hang cerah masa depan..

    BalasPadam
  5. agagaga!
    hepy besday kpd yg myambutnyeee
    dah bleh wat kueh raya sekali tuu

    BalasPadam
  6. hehhe, sempoii je ceritanyaaa

    BalasPadam
  7. fuhh, nasib baik tak terus g bilik mandi kalau tak kes naya dah..

    BalasPadam
  8. syukur2..nasib hang tak kena hans..kalo x naya noo..tp mmg sadis sgt2 la geng hang tu..ade ka pi letak ayaq najih..isk2..uwekkkk..

    BalasPadam
  9. haha..citer ni igtkan sy kisah
    dulu2
    nasib baik kau hans..

    BalasPadam
  10. aku x penah kena hans, hoho. sebab besday bulan 12.. time cotiiii....

    BalasPadam
  11. eeeeeeee.......

    jijik!!!

    slamat hang hans :)

    BalasPadam
  12. pasal buat air macam-macam campuran tu. dekat kolej aku dulu dah biasa dah. hahaha.

    kitorang panggil tu mandi wing.

    nasib ko tak kena hans! hehe.

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com