Sabtu, 3 Julai 2010

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH! Orange Menang!!!

Aku dah kata BELANDA MENANG! 

Korang tak mau percaya!

Brazil dah boleh bersamba di dalam flight esok!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH!

P/S : Lepas Nih Ghana Plak Menang! Go Ghana Go!

SPAIN TETAP DI HATI AKU!

16 ulasan:

  1. yaaa...baru ada kelainan sikit final nanti..hahahahah

    BalasPadam
  2. belanda lawan apa ni..aku tak ada tv kat sini..haha

    BalasPadam
  3. haha..tapi aku tak sangak weyh brazil kalah..huhuh

    BalasPadam
  4. mcm xbest jek brazil dah kalah...
    emmmm

    =.=

    BalasPadam
  5. brazil perform xbagus cm mne nk menag..asyik nk gaduh je robinho 2...
    sorang plak kena red card...cam mne nk menang..
    lagi pun dorang xmain skill...kucar kacir dah sume...sedey2..huuu

    BalasPadam
  6. baik2, takut spain lak kalah sok. ekeke

    BalasPadam
  7. yeag yeah,,,menang...yeah yeah...he he he h

    BalasPadam
  8. yeag yeah,,,menang...yeah yeah...he he he h

    BalasPadam
  9. ghana kalah lor..world cup 2010 is unpredictable..

    BalasPadam
  10. Ghana juga kalah tendangan penalti..adui..pas ni Spain kalah..

    BalasPadam
  11. cet!! suka hangg!! tak puas hati tol! hahahha

    BalasPadam
  12. aku lebih kesian ghana kalah

    BalasPadam
  13. sye unlike entry ni....
    ahhahahaa...
    ape la kaka wat wktu lawan tue...
    tidor ke..?

    BalasPadam
  14. brazil dah hilang skil samba dia sebab byk sgt makan sambal belachan..haha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com