Rabu, 7 Julai 2010

Nasib Paul Bakal Ditentukan Pagi Ini! Sama Ada Masih Hidup Atau Bakal Menjadi Lauk!

Nasib sotong yang diberi nama Paul menjadi perhatian ramai penggemar bola sepak serta penjudi - penjudi pada musim kali ini kerana ramalannya dalam meneka pasukan yang bakal menang bakal ditentukan pagi ini. Tak salah aku setakat ini ketepatan ramalan sotong ini dalam 5 perlawanan adalah 100% tepat.

Inilah Paul Si Sotong

Paul nih tak salah aku berasal dari England tapi sekarang menetap di Jerman! Ramai penyokong Jerman mengharapkan ramalan sotong nih tak menjadi kenyataan dan sebaliknya pula bagi penyokong Spain! Walaubagaimanapun, Paul juga sebelum ini pernah dikenali sewaktu kejohanan Euro 2008 dimana Paul tidak memilih Spain sebagai juara tetapi sebaliknya berlaku.

Cara Paul nih memilih pemenang ialah hanya makan makanan di balang yang terdapat bendera pasukan yang bertanding tanpa menghiraukan bekas yang satu lagi. Apa - apapun, Paul hanyalah seekor sotong yang hanya tahu makan sambil berenang - renang di dalam akuarium. Mungkin semua itu secara kebetulan namun bagaimanapun perkara ini membuatkan saingan piala dunia semakin menarik.

http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020681.gif = http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002068C.gif

Apa - apapun, aku menanti perlawanan yang bagi aku paling menarik pagi ini iaitu pertemuan antara Sepanyol dan Jerman! Tidak kira sama ada Spain kalah atau tidak aku tetap sokong Spain! Tadi aku tengok surat khabar Torres mungkin tidak akan diturunkan dan aku rasa itu satu keputusan yang sangat tepat. Berdasarkan prestasi, aku rasa memang Jerman lebih hebat dan pantas namun bola itu bulat. Apa - Apa boleh berlaku! 

Kita lihat formasi 4-4-2 atau 4-5-1 yang lebih berjaya!

P/S : Go La Roja!

12 ulasan:

  1. torres tak turun takpa.. david villa tak turun mmg nak kalah kot :p

    mueller tak dpt main.. syg :'(

    BalasPadam
  2. glemer betul si sotong ni. tapi aku ttp x kenal dia.

    BalasPadam
  3. torres ada guna ker? hahhaa villa je gua tgk hott

    BalasPadam
  4. sotong o0o0o0o sotong..
    kau m'jadi perbualan hangat betul..
    hahahaa
    ak ta percayakan kau whi paul.

    BalasPadam
  5. a'aa tgk gak cerita sotong ni kat tv.. lpe lak ari apa.. tapi mmg femes lah..

    arap2 SPAIN menang malam ni.. tpi betul tu hans, menang atau kalah SPAIN tetap di hati.. dulu, kini dan selamanya.. hanya MALAYSIA saja boleh menggantikan SPAIN di hatiku.. hehehe..

    BalasPadam
  6. pagi xd aku goreng paul dgn kunyit..hmmm,sedap habis..

    BalasPadam
  7. mueller tak main, so spain ada can menang..hehe..

    BalasPadam
  8. nak nengok betol ke x,,

    letak flag M'sia ngan Jerman,,,

    kalo die singgah kat M'sia... penipu,,,,,

    kalo singgah kat German,,,Bongak nye sotong,,,

    mana ada German vs M'sia,,,hahaa

    BalasPadam
  9. xgol lg... mengantuknye bro!

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com