Khamis, 8 Julai 2010

Paranormal Activity Berlaku Di Rumah Sewaku

Bulu roma housemate aku meremang semalam selepas satu aktiviti paranomal telah berlaku di rumah sewaku. Kejadian menakutkan ini berlaku pada pukul 10 malam di mana ia melibatkan aku dan seorang housemate aku. Biar aku namakan housemate aku sebagai Pit!

Si Pit nih balik ke rumah selepas menonton wayang bersama insan tersayang beliau.  Pintu rumah dibuka dan rumah kelihatan cerah dengan kilauan lampu neon. Beliau pun teruslah singgah dekat bilik aku melihatkan bilik aku turut disinari cahaya lampu kalimantang diiringi tarian sang kipas yang mengasyikkan.

Pit : Eh, sorang jer? Budak - budak lain pi mana?

Aku : Budak - budak lain keluarlah Pit. Kenapa? Ko pergi mana tadi?

Pit : Owh...bla bla bla....

Aku : Bla..bla...bla.....


Si Pit nih pun buatlah apa yang patut di dalam bilik dan terus mengonlinekan diri dekat facebook. Di facebook tiba - tiba ruangan chatbox nya aktif menunjukkan perkataan yang tertera nama aku.

Aku : Pit! Ko dekat mana?

Pit : Dekat CC. Kenapa?

Aku : Aku dekat luar nih! Sapa ada dekat rumah yer?

Pit : Tak ada siapa pun dekat rumah. Kenapa?

Aku : Adoi! Hurm....Kalau macam tu nanti kalau Iman balik bagitahu aku yer.

Pit : Kenapa?

Aku : Iman pinjam motosikal aku. Aku nak kuar pasnih. Sekarang aku dekat rumah kawan aku.

Pit : Yerlah kau dekat rumah member kau!

Aku : Loh!! Aku sekarang dekat rumah kawan aku lah. Nih kalau Iman balik sms aku tau. Baru aku balik rumah ambil moto.

Pit : .........

Kedengaran pintu bilik si Pit terbuka dan beliau terus menuju ke bilik aku....




Aku : HAHAHAHHAHAHA! Cuak! Cuak! Tau cuak! Hahahahaha!

Pit : Bongok! Cess!

Aku : Hahahaha!


Jadi, semalam saja aku buat - buat kecoh bagitahu kata si Pit nih kena prank. Hahaha! Amacam? Ada rasa - rasa macam sifat keji tak? Hahaha! Rasa nak tergelak pun ada bila kenakan orang tapi aku pun cuak kalau betul - betul benda tu terjadi. Hahaha! Apa - apapun, segala - galanya tidak mustahil berlaku.


P/S : Nanti Ada Filem Paranormal 2.

18 ulasan:

  1. adeh
    aku pun terkena gak la ni
    udahnye aku pun da nk caye dah pas bace separuh entri ko =p

    BalasPadam
  2. gila kejam ko..haha..tapi dia mula2 nak prank ko cakap dia kat cc kan??haa..kan dah kena..

    BalasPadam
  3. hahahaha,,,,

    kejam sial,,,nganjing kawan,,kalo aku la,,,

    ceeiitt,,,,

    BalasPadam
  4. ingatkan tjadi bebeno la... seram gak memula baca..hehehe

    BalasPadam
  5. mati2 aku dah caye..
    ape la ko ni..
    hahahahahha

    BalasPadam
  6. cam shiyall jerk kan...aku doakan ko plka yg kene pas nih

    http://uncle-syaf.blogspot.com/

    BalasPadam
  7. haram tol.! ak pn terkena sbb da bc separuh jalan. (TERpecaya) hahahaa

    BalasPadam
  8. harap jadi kat lu hans baru cerita nya lbh seram haha

    BalasPadam
  9. byk laa paranormal nye... haaaissshh~

    BalasPadam
  10. ceh terkena juga..tapi baik2 hans..karang dia mai betul hihihihi

    BalasPadam
  11. laa ingatkan betul la tdi.. seram sejuk ni.. dah la tak berapa sihat.. seb baik baca entry ni waktu siang.. huhuu..

    BalasPadam
  12. iksh,...ape la ko ni!keji btl!haha

    BalasPadam
  13. ahahahahha~
    kesian member tu..
    agaknyer time tu da biru kot muka dier..
    ahaks~

    BalasPadam
  14. kalau aku..tak cuak pun(gila berlagak).benda gini..hanya jadi cuak..bila main-main..jadi betul2...haaa..thaulah kau nanti

    Kontest Hanis & Mira terlambat pergi Exam

    BalasPadam
  15. hahahahaha....kalau aku, bukak pintu terus keluar...gila kejam..

    aku ja yang rabun ke chatbox kau memang dah tak ada?

    BalasPadam
  16. mula2 main2.. pas ni jeng3x..

    BalasPadam
  17. kawan aku takde lagi yg wat keje gile camni..haha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com