Rasanya Makanan Bertambah Sedapnya Jika Ia Dibelanja! Terima Kasih Belanja Temannya!

Sebelum tu teman nak bagitahu mika semua yang blogger DenaiHati.com masih lagi menganjurkan contest 2 Notebook Acer Aspire One Untuk Dimenangi dan kepada sesiapa yang mahu menyertainya silalah berbuat demikian dengan segera kerana mika semua masih berpeluang untuk memenangi hadiah - hadiah yang ditawarkannya.


Berbalik kepada tajuk diatasnya! Teman pernah memberitahu mika sebelum nih yang teman ada pergi ke Low Yatt nya membantu kawan temannya si Jue membeli notebook! Dari pagi membawa ke malam dengan mengangkat Imac nya dengan kereta rosaknya maka akhir kawan teman nih hah katanya nak belanja temannya macam Mcd! Bak kata orang tua - tuanya 'Rezeki Jangan Ditolak! Musuh Jangan Dicari' maka temannya mengikut sajalah niat murni member teman tu hah!

Semalamnya teman kurang sihat sikit sebenarnya! Dari pagi membawa ke petang tu rasa tak sedap badannya dengan panasnya kepala nih hah! Tapi, lepas temannya minum ayor nya bebanyak dengan mandinya lama - lama tiba - tiba teman rasa dah sihat sikit! Tiba - tiba kawannya teman si Khaider nih bertanya di Facebooknya bilanya si Jue nih mahu belanja. Si Khaider nih yang membantu si Jue nya menghidupkan bateri keretanya yang mati dengan jumper keretanya.


Sebelum nih budak - budak kelas teman ada mengajak temannya menonton filem Garam @ Salt tapi sebab temannya tak sihat maka teman malas nak mengekornya. Tapi, bila teman rasa badan nih dah sihatnya teman pun teruslah tanya si Jue nya dekat facebooknya juga. Nasibnya si Jue online dan akhirnya perancangan dibuat. Cadangnya nak pergi ke petang tapi si Khaider dengan si Nukmannya ada kelas jadi dibawanya ke malam.


Seronok bebenorlah temannya bila dibelanjanya teman makan GCB saiz besarnya beserta Sunday Cone sekali! Berboraknya pasal informasi semasa sambil melantak kentang gorengnya! Sedap bebenor teman melantaknya! Jadi, temannya nak mengucapkan berbanyak terima kasihlah kepada member temannya si Jue kerana sudi belanja teman dan member teman GCB nih! Terasa begitu sedap bila makanannya dibelanja. 

Hohohoho! Trimas juga diucapkan pada member teman si Khaider kerana mengambil teman dari rumah nih hah dan tak lupa pada si Nukmannya dan si Anasnya! Teman pulang ke rumah dengan penuh kekenyangannya! Hohohoho!

P/S : 
Seronok Juga Dapat Berborak 
Dengan Pensyarah Teman Waktu Diplomanya Dahulu! 
Terasa Beliau Cool Pula Semalam!

3 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. Hans..Ekau memang...dah la tgh lapo ni...

    kalau bulan pose ni, tergugat iman wehh...!!

    pstt..!! sedap x burger tu??

    BalasPadam
  2. klu org belanja..mkn apa pun sodap!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama