Sabtu, 10 Julai 2010

Simbol Jalan Raya Apabila Disusun Mampu Menghasilkan Jalan Cerita Rupanya!

A.M.A.R.A.N : -
Entry Ini Hanya Sesuai Untuk Pembaca 
Berumur 18 Tahun Ke Atas Sahaja


Sikit punya besar perkataan AMARAN aku letak atas tu. Hahaha! Sebenarnya selepas lebih sebulan aku tak blogwalking jadi petang tadi tiba - tiba tergerak hati nak blogwalking. Aku tertarik pada satu entry tu dan aku dah komen bagitahu kata nak ambil gambar dekat bawah nih. Hahaha!

Mula - mula aku ingatkan simbol - simbol nih sekadar tanda dekat jalan - jalan tapi rupa - rupanya sudah diubah maksud simbol dan disusun mengikut urutan supaya kena dengan jalan ceritanya. Bila aku amati satu - satu dan agak luculah sebab ia menggunakan simbol jalan raya untuk mereka cerita. Nasib ceritanya tak sepanas cerita Ariel Peterporn. Hahahaha.

Walaupun ada sedikit kesalahan tatabahasa tetapi masih lagi dapat difahami maksudnya. Apa - apapun otak orang yang reka benda - benda nih memang kreatif dan rajin jugalah cuma lagi bagus kalau dia reka cerita yang tidak berunsurkan unsur - unsur sebegini. Apa - apapun, selamat membaca. Pada yang tak faham buat - buatlah faham.


Sila Besarkan Jika Anda Tiada Kanta Pembesar


P/S : 
Baru Lepas Menonton Film Andartu 21 Hari Mencari Suami 
Tapi Aku Tak Dapat Feel Lah Cerita Dia.

29 ulasan:

  1. aku dah pernah nampak di dulu kat skola haha

    BalasPadam
  2. wahahaha!!! siot giler ar
    kreatif gle spe yg reka cite neh... hahahahahahahahah

    BalasPadam
  3. hahahah..aku nak gelak pun ada...aiya..macam macam... yg part last tue..dia pilih nak jalan kaki je ke? kah3

    BalasPadam
  4. macam pernah baca, tp d mana ya..

    BalasPadam
  5. hahaha lagi feel cite ni dr cite andartu kan? wakaka

    BalasPadam
  6. sipnosis yg menarik , kalau bikin film gerenti meletup.. tajuknya .. papan tanda jalan penentu hidupku.

    www.pengeRindu.com

    BalasPadam
  7. pergh malam jumaat semalam patut nya entry ni keluar haha

    BalasPadam
  8. HOHOHOHHO...terbaikkk punya olahan.

    BalasPadam
  9. unik siot hans!!! ahahhaha...
    yg xboley blah tue bila 'tiba2 aku terpandang sorg pompuan' dan 'dia memuji ukuranku'...ehehehe

    BalasPadam
  10. mungukkkkkkzzini olang....apa daa....
    `
    nasib baik ai da lebey 18 thn...hee

    BalasPadam
  11. kihkihh *senyum control. okay lawak~

    BalasPadam
  12. smat giler..!

    lepas ni aku nak naek moto ari2.. teringin..! hahahaa

    BalasPadam
  13. aku x baca. aku terus komen.

    aku bawah 18

    BalasPadam
  14. muahahahha melucah no.1 tapi cte dia best. kih3

    BalasPadam
  15. kreatif betul.. cerita andartu mmg xde feel.. aku dh ckp dlu.. heheh..

    BalasPadam
  16. hahahha lawak la kretif org yg cipta ni... adoiyai... hahhaha

    BalasPadam
  17. Andartu terlampau tu memang terlampau jek lebih.. Haha.. :p

    BalasPadam
  18. hahahaha.... aduhai..
    mcam2 cite ek...

    BalasPadam
  19. haha..kretif giler..terbaik dr ladang

    BalasPadam
  20. haha, sgt ngok ngek sekali mkd tersirat ini...haha.=D

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com