Isnin, 16 Ogos 2010

Aku Tekad Esok Mahu Ke Kedai Dobi!

Serius! Aku rasa macam nak mencarut jer! Tapi kalau aku mencarut pun bukan binatang nih faham! Dari semalam aku diserang kegatalan yang maha dasyat sebab serangan pepijat dekat toto aku nih secara tiba - tiba.Selalu aku dengar member - member aku jer yang kena tapi sekarang aku pula diserang! Ciss! Tak guna punya pepijat!

Punah reputasi sebagai 'Duta Tomato'. Hahaha! Aku dah garu habis dah kaki, tangan, leher dan dada. Celaka tul lah pepijat nih. Habis luka tangan dengan kaki aku sebab aku garu kuat sangat. Memang aku tak kira. Esok aku nak pergi hantar toto nih dekat dobi sebelum lagi teruk melarat.

Tension aku! Kepada sesiapa yang ada pengalaman digigit pepijat nak tanya kena pergi klinik ker? Mana tahu nak kena minta ubat sapu ker apa ker. Kaki dengan tangan aku dah membengkak sana sini sebab gatal - gatal kena gigit pijat! 

Benci betul aku dengan pepijat nih lah! Aku dah dapat tangkap sekor dengan bersusah payah. Aku dah bunuh dah! Huh! Mana datang pun aku tak tahulah! Cepatlah siang! Tak tahan dah nih!


P/S : Gatal Gila Tangan Dan Kaki! Haih! 
Dah Berdarah - Darah Dah Kaki Dengan Tangan Aku Nih!



Perhatian Semua :

Acer Aspire One untuk ANDA Miliki Secara PERCUMA!
Click Gambar Untuk Ke Link Contest!
Mai Join Lekas Sebelum Terlepas Peluang!

28 ulasan:

  1. hahahhaha~~padan muke hans!hahah~~
    err..pepijat tu binatang apa??macam kutu ae?

    BalasPadam
  2. ta pnh kne tp org kata..klo kena tu toto terus bakar je. hahhaa

    org kata lar.

    header cool.~

    BalasPadam
  3. pew lagi sila anta dengan sgera k!

    BalasPadam
  4. haha yeahh bakar je lah hans pepijat halus sangat rasanya

    BalasPadam
  5. hahaha

    air liur basi byk sngt kat toto tu.

    sembur r ngan febrez anti bekteria. muehehe

    tompang skali anta comftr aku

    BalasPadam
  6. sakit kot eh kna ggt binantang tu

    BalasPadam
  7. kena basuh semua brang tue..bawak tilam sekali..hehehe

    BalasPadam
  8. 2 bukan kayap ke?? huhu.. bahya

    BalasPadam
  9. bukan kayap lah..
    kayap lain
    ini memang kes pepijat..
    gua dah jumpa dah tadi...
    esok toto nih akan disucikan di kedai dobi

    BalasPadam
  10. ni mesti susah nak basuh baju...
    hehehe...

    BalasPadam
  11. pepijat!! cam gmbr tu ke rupa pepijat?

    lama xdtg cnie..header baru..comel2

    BalasPadam
  12. pergh..membela!bape lama x bsuh ni?haha
    nama ubat; zaricort..khas utk gatal2 bkn lelaki gatal.haha

    BalasPadam
  13. Oisshhh.... jgn garu lagi, letak minyak panas sket..nnty xder rr bengkak ngat kut.. huhuu..kalo kne gigit semut aku buat cmtu rr..
    (errkk.. ta pnh kne ggt pepijat) then jgn la tdo lam toto tu lg..

    BalasPadam
  14. hello.....baru je habis study! degree in fashion,uitm shah alam...ramai followers! hehehe

    BalasPadam
  15. pepijat tu dari daki badan kau kot?
    haha..

    BalasPadam
  16. in my opinion lar.psl gatal2x ni kene kaji dr bnyk faktor.
    one of the factor is bhgian dinding umah. "hama" melekat pada dinding dan x nmnpk dngn mata kasar. so solutionnye pegi dettol kan semuar dinding umah include celah2x katil.base on my fren& i exp.
    my solution was went to hosp n take medicne. kene rajin sapu ubat

    BalasPadam
  17. hoho..leh ilang ke klo bsuh pon kan...buang jek terus..bli baru..hehe

    BalasPadam
  18. hey saya benci pepijat!!!benci!

    BalasPadam
  19. mmg gatal giler wei kna gigit ngan pepijat...aku pgi gak klinik...cara terbaik mmg kna hantar toto tu ke dobi.. :)

    P/s : cantik header baru ko hihihi

    BalasPadam
  20. Lama tak singgah..cantik header baru n selamat berpuasa mr hans ^_^

    BalasPadam
  21. skali sekala bgus tu antar dobi..

    BalasPadam
  22. huhuhu..

    1st ~~ ngancam la header..shahrukhans tue mmg ngancam..suke srk ker? ahax..jarang kaum adam suka industan..

    hama tue ha hans..klau boleh baju yang sblum nie pkai pun bwak la g dobi skali..kaki cuci semua..

    p/s ada bela haiwan kah? jaga2 hama sgt bahaya ok..

    BalasPadam
  23. hans, lagu selamat pengantin baru versi maher zain ni best kan?

    cepat2 sembuh dr gatal badan :)

    hans, loading page ni berat la..lambat jugak tau .
    tapi takpelah.. asal boleh

    BalasPadam
  24. hahaha ko mengatai sgt dgn ppuan tu la akibatnya..wakaka juz joke...sapa suh xbasuh toto tu!dah 5tahun pakai tak basuh2!haha<--memandai je aku..:p

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com