Sabtu, 7 Ogos 2010

Memoir Anak Setinggan


Novel ini dicoret dengan perasan seorang kanak - kanak yang menjadikan Memoir Anak Setinggan penuh dengan aksi lucu, kelakar, sedih, mengharukan dan 'basah' untuk dibaca. 

Bakal diterbitkan oleh PTS Fortuna Sdn. Bhd dan novel ini diinspirasikan daripada pengalaman sebenar.

Aku memang suka novel atau apa - apa buku yang berlandaskan kisah sebenar atau keadaan sekeliling kita sebab dari situ aku dapat menjiwai jalan ceritanya dengan lebih cepat.

Menanti novel ini keluar dan kini sedang membaca naskhan Natrah karya Fatini Yaacob.



P/S : Kalau Ada Buku Atau Novel Yang Bergenre Seperti Ini Atau Lebih Kepada Independent Cubalah Sarankan Dekat Aku Yer!

12 ulasan:

  1. wahh..sejak bila jd ahlil novel ni...nice2...

    BalasPadam
  2. papa hero : dari kecik2 den dah baca novel...semuanya gara - gara nak menang buku nilam masa dekat sekolah dlu...hahaha

    BalasPadam
  3. uhuhuhu..bgs la macam nih...membaca amalan mulia..=)

    BalasPadam
  4. cover novel Memori.anak.setinggan tu menarik jep.. cam citer chicken.run. huhuu..* anda ditag utk Giveaway, sile jenguk belog saye ye..hehehe.. (walopun hans ta suke ditag!!!)

    BalasPadam
  5. rajin gila hang hans. banyak ilmu lu ni haha

    BalasPadam
  6. jom baca umar d hensem boy!

    BalasPadam
  7. adli sasterawan. hi hans. novel lbs dah baca ke

    BalasPadam
  8. buku novel yg atas tu mcm best je... brapa hengget ye? cdg nk cari 1...

    BalasPadam
  9. err...saya suka baca semua genre =)

    BalasPadam
  10. aku pun suka baca buku keluaran pts terutama bahruddin bekri.. cerita yg digarap selamba..

    BalasPadam
  11. makin banyak aku tahu makin banyak aku nak tahu.. hmm.. dah laa ngah sesak ni.. adoi..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com