Khamis, 21 Oktober 2010

Gemuk!


Saya Dah Gemuk!

Saya Dah Gemuk!

Saya Dah Gemuk!

Saya Dah Gemuk!

Saya Dah Gemuk!

Nampaknya saya perlu manfaatkan hadiah yang diberikan sebentar tadi ->  
JAMU MAK DARA

Entry ini ditujukan untuk aku sahaja! Kepada yang lain jika anda berisi atau seperti apa yang ditaip...aku harap anda jangan terasa. Kalau terasa juga aku tak mahu ambil kisah sebab entry nih ditujukan pada aku seorang sahaja sebenarnya.


P/S : Stress Lah Bila Tengok Dalam Gambar Dah Jadi Gemuk! Huh!

12 ulasan:

  1. gunalah jamu lain. apa kes jamu mak dara =_="

    BalasPadam
  2. hahahahahaha
    dah tadi dapat hadiah benda tu
    hahahaha

    BalasPadam
  3. Aku pun rasa aku dah makin gemuk..tension gila..

    BalasPadam
  4. PKE : Hang tak payah nak tension2 lah...hang tu kuruih ja pun...gemuk apanya..aku karate juga kang...hahaha

    BalasPadam
  5. aaaaaaaa....terasa!!

    bila ada yg tegur...

    makin terasa!!!

    BalasPadam
  6. bagi kat aku la weh..

    aku pon dh gemok skrg ni

    BalasPadam
  7. Exercise! exercise! exercise!
    hee hee... :)

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com