Khamis, 28 Oktober 2010

Tiba - Tiba Teringin Nak Makan Satay Tapi.....


Mataku tidak berkedip,
Saat aku terpandangkan wajahmu,
Saat aku menatap kulitmu,
Saat aku melihat fizikalmu.

Aroma mu memikat hidungku,
Hinggakan aku terkaku,
Tidak mampu melakukan apa - apa,
Hanya gara - gara kamu.

Di kala waktu ini,
Hanya kau di mata,
Hanya kau di hati,
Tiada yang lain buat masa ini.

Satay oh satay,
Kenapa hargamu begitu mahal,
Kenapa isimu begitu nipis,
Kenapa kuah kacangmu begitu sedap,
Satay oh satay.


Ada seorang kawan yang sms aku mengajak makan satay malam nih. Malang betul nasib aku. Sudahlah tidak ada duit mahu makan satay...kredit handphone pun tak ada! Sob Sob Sob! Haih! Sudahlah rasa letih baca nota -nota nih lepas tu kempunan pula nak makan satay!

P/S : Blog Aku Sudah Ada Chatbox Selepas Setengah Tahun Dibuang. Hahahaha!

7 ulasan:

  1. aku pon kempunan satay

    erk

    aku ni apa yang tak kempunan bab2 makan?

    hahahaha

    BalasPadam
  2. aku tunggu saat ko nak belanja aku makan satay.. hahaha

    BalasPadam
  3. aaaa,

    last makan satay free hari terakhir bulan syawal. ni raya aji akan datang harap ada la sate free lagik. hehe

    BalasPadam
  4. satay...satay kat pasar malam padang jawa paling sedap. besok dah jumaat. yok pergi padang jawa !! ngeh ngeh

    BalasPadam
  5. baru siang tadi aku lalu kat fac sebelah fac aku
    ada orang bakar satay
    perghhh~!

    BalasPadam
  6. Alalalaaaa... ciannye...
    takpe, nanti sehari kumpul 50 sen...
    cukup seminggu boleh mamam satay... :)

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com