Ahad, 26 Disember 2010

Final Piala Suzuki AFF 2010 : Malaysia Vs Indonesia....Siapa Menang?



Perlawanan Akhir Pusingan Pertama:
Malaysia Vs Indonesia

Tarikh:
26 Disember 2010

Tempat:
Stadium Nasional

Waktu:
8.00 Malam

Siaran Langsung Boleh Dilihat Di:
RTM1 & StarSport 813


Senarai Kemungkinan Barisan Pemain Malaysia:

Khairul Fahmi Che Mat, Sabre Mat Abu, Muslim Ahmad, Fadhli Shas,
Asraruddin Putra Omar, Amar Rohidan, Safiq Rahim, S.Kunalan,
Amirulhadi Zainal, Norshahrul Idlan Talaha & Safee Sali.


Oleh sebab perlawanan akhir nih diadakan secara timbal balik dan Malaysia merupakan tuan rumah untuk perlawanan yang pertama maka semestinya pasukan negara perlu bermain bermati - matian untuk menang dengan jaringan gol yang selesa sebagai bekalan untuk perlawanan akhir kedua di Indonesia nanti. Sekarang di media tidak kira sama ada surat khabar, internet mahupun televisyen sudah berlaku perang psikologi antara kedua - dua pasukan. Masing -masing melabelkan pasukan itu dan ini sebagai jaguh kampung lah, mampu menang lah dan sebagainya.




Jadi, aku mengharapkan agar penjaga gol Malaysia yang sedang meningkat naik iaitu Khairul Fahmi Che Mat atau lebih dikenali sebagai Apek akan bermain seperti prestasinya sebelum ini tanpa rasa gugup atau tertekan dan diharap barisan pertahanan lebih banyak membantu penjaga gol kita dan moga - moga pemain - pemain penyerang kita bijak memanfaatkan peluang yang ada.




Pasukan Indonesia telah disuntik dengan semangat yang memang hebat. Jika menang final ini bukannya satu pasukan tetapi setiap pemain akan diberi paling kurang RM45,000 seorang sedangkan tabung kutipan yang dilancarkan untuk pasukan Malaysia masih belum mencapai RM100,000 lagi pun. Jadi, diharapkan pemain Malaysia bermain dengan penuh semangat demi negara dan bukannya kerana wang. Apa - apapun, moga berjaya Malaysia! Buktikan anda bukan jaguh kampung!




Ramalan Blogger Malaysia:



Sumber Gambar Mendiang Paul daripada Best1of4



27 ulasan:

  1. aq hrap malaysia akn menang 2-0..hak3..jap2..sotong paul 2 bkn dh mati ka???mcm ana dia bley ramal yg malaysia mnag?kew 2 sotong len??

    BalasPadam
  2. insyaAllah boleh menang...tapi 2 gol pun kire ok la tu nk bawak ke GBK pulak..

    BalasPadam
  3. Really hope that malaysia will win tomorrow nite yuhuuu!!


    Jom sini,
    8 Pokok Krismas Terpelik didunia

    BalasPadam
  4. Insyaallah, doa2kan lah. Keeper kite besh, pertahanan pun okke, tgalpenyerang je kena strggle lebih skit . :)

    Mari Baca :[Ikut style kamu tinggalkan link-- Hans . Hihi] :
    Jom download drama Antara Garisan :Drama Terbaik Anugerah Skrin 2010 !

    BalasPadam
  5. insha Allah.
    we'll find our way.
    tibe.
    XB

    BalasPadam
  6. harap Malaysia menang.. kalau menang boleh main wc pulak.haha

    BalasPadam
  7. Aku harap malaysia menang...
    MALAYSIA BOLEH!!!

    BalasPadam
  8. yeah... Malaysia boleh!! aku sokong sepenuh hati esok..huhuhu

    BalasPadam
  9. Haha..harap2 malaysia menang dua2 game. Rindu dekat mendiang paul. hehe...

    BalasPadam
  10. harap2 janganlah main bertahan je...

    BalasPadam
  11. eh..bl mendiang paul buat rmln tuh?dlm kubuq pon bole ke?haha..arp2 x de bolos gol dr apex.insyaAllah mesia menang!

    BalasPadam
  12. Semoga Malaysia berjaya sumbat gol sebanyak yg mungkin..
    Malaysia Boleh!

    BalasPadam
  13. k, nk jwb soalan. mng ke kalah blkg kire. yg penting, MALAYSIA boleh no 1. hakhak ^^ tibe2 smngat.

    BalasPadam
  14. besok mlm nak poie tgk mesia monang kek stedium!

    BalasPadam
  15. yeahh ! apek you can doit ! love you all ! HAHA XD

    haaa , kalau dah mendiangpaul tu pon ramal m'sia . soo , insyaAllah malaysia menang :)

    BalasPadam
  16. norshahrul balik kampung..
    kawen..
    agak2 boleh menang ke esok??
    derma???
    entah...macam ambik kesempatan je..

    BalasPadam
  17. 2la pasal. Sempat lagi nak kahwin. Takpe2..harap 2 jadi sumber inspirasi buat Mad Nor

    BalasPadam
  18. harap malaysia menang besar malam esok

    BalasPadam
  19. aku tak berapa suka final timbal balik ni.. tak best tengok final macam ni. tak feel sekali. kena feel 2 kali.haha

    Pendapat anda?
    Souvenir dari melaka

    BalasPadam
  20. Ha ha! Paul? ..yer Malaysia boleh \o/

    BalasPadam
  21. Yezza.. aku target Malaysia dapat 2 tapi diorang hadiahkan kita 3 la!!

    TAHNIAH²!!

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com