Jumaat, 28 Januari 2011

Zhu Ni Xinnian Kuaile!



Jintian wo yao huixiang zai Jida.

Wo yao huxian ba tian.

Wo zuo Sani bashi huixiang.

Wo hen xiangjia.

Wo yijing yi ge yue meiyou huixiang le.

Zheci huixiang, wo dasuan kanwang lao pengyou.

Zhu ni Huaren xinnian.

Gongxi gongxi!

Gongxi Facai!

Zaijian.

P/S : Xiexie gei voters yinwei wo ying bisai le!


Celcom Sale
Hotlink Hot Ticket Promotions


**Minta Maaf Kepada Semua Kalau Saya Ada Melakukan Salah Dan Silap Selama Kenal Di Dunia Maya Atau Nyata Nih. Halalkan Makan Minum Dan Hutang(Jika Ada). Selamat Bercuti!

33 ulasan:

  1. Hans, wode pengyou
    Gong Xi Fa Chai

    wo hen ek
    kasik limau sbijik,hehe

    BalasPadam
  2. Pena : xiexie..ni qing chi dianr gan he niangao ba...

    BalasPadam
  3. Pengyou Men Xin Nian Kuai Le..
    erk..betul ke?

    BalasPadam
  4. miss jiey : Duibuqi. Wo bu zhe dao

    BalasPadam
  5. 你好 Hans..
    *你的话语写的不错!

    首先我要祝你---新年快乐!

    **********************************************

    如果我在马来西亚,我请你来我的家做客哈哈哈。。 可以给你红包~!!!
    从极大到霹雳不是很远吧!

    一般,北京人和华人有不一样的文化~ 华人在马来西亚喜欢吃橘子。。 可是在北京,他们对饺子喜欢得很~

    好了,到这人吧!好好玩儿!

    再见。。。

    BalasPadam
  6. F.I.C.K.R.Y : Xiexie xiansheng

    BalasPadam
  7. balik nih nak makan limau banyak2! hekhekhekhek :P

    BalasPadam
  8. 0ke...! dengan ini i admit yg i xphm pom ape itue sume merpek...haha

    BalasPadam
  9. Xie Xie ;D
    tu je ak taw oh~~ ;D
    bestnyer xsabar nk blek umah
    msti ad dpt limau ^^

    BalasPadam
  10. alamak, tp fhm lorh..ckp german ley..ehehehe...

    updated entry : accident+icu+pencen

    BalasPadam
  11. serius ckp...TAK PAHAM NIH...huhuhu

    BalasPadam
  12. hoo..gong xi fa chai... tuh jer aku tawu hahha

    BalasPadam
  13. xfhm lak...

    p/s: Terima Kasih kerana sudi memberi komen di blog saya..Sebagai balasan saya membuat kunjungan balas ini ke blog anda..=)

    ****KLIK ENTRI TERKINI DISINI****

    BalasPadam
  14. alaaa xfham pape, waaaa....!...

    BalasPadam
  15. wa puce tau maa, gong xi fat chooii ah. haha. mana belaja ni ?

    BalasPadam
  16. mood tahun baru dah sampai..
    nak angpau :)

    BalasPadam
  17. sedapnya limauuuuuuuuuuu....buah cempelak x ader ker??

    BalasPadam
  18. yang aku tahu cuma gong xi fa chai jer.. yg lain tak tahu terus..

    BalasPadam
  19. makan dh brkotak2 limau mandarin ttp masih xfaham la bahasa tu......

    BalasPadam
  20. ak tak kira..nak komen gak
    faham gongxi facai pun jadi la..
    gongxi2..

    BalasPadam
  21. hehe.. nak limau, angpau tau tau XD

    BalasPadam
  22. hahah...miss yaty paham gong xi fa cai dan xie xie je....kui3..

    dulu amik bahasa arab tuk bahasa ke 3...hihi

    pape pun selamat tahun baru cina....

    BalasPadam
  23. hamboiii.speaking nampak.hehehe.nak limau!

    BalasPadam
  24. 我不明白ü说。可以请你翻译成马来文呢?

    BalasPadam
  25. hanss. ko pandai cakap cina ker? kalau betul aku nak terkejut monyet ni...
    aku tau gak....wo ai niii (apa maksud tu, aku tau sebut jer) hahahaha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com