Isnin, 7 Februari 2011

Liverpool (1) Vs Chelsea (0) = Aku Gembira

Aku puas hati Liverpool menang semalam. Tak kisahlah andai ada yang nak kata itu semua sebab nasib atau tidak. Memang bola sepak itu satu permainan yang beralaskan nasib juga selain daripada strategi dan teknikal. 



Apa - apapun, gol daripada Meireles pada minit ke-69 tu sangat - sangat bermakna sebab Torres pun main juga semalam. Hahahaha! Tahniah Liverpool! YNWA! Moga prestasi kelab ini yang memenangi 4 perlawanan berturut - turut(termasuk semalam) mampu diteruskan lagi pada perlawanan berikutnya.

Meh Join Contest Dibawah Nih!

13 ulasan:

  1. chelsea kalah= x menggembirakan.. hee~

    BalasPadam
  2. Vee tak layan sangat bola. :)
    Dulu wondering apalah YNWA tu... Lama2 baru faham, "You'll Never Walk Alone"
    Hihihi

    BalasPadam
  3. man u kalah aku paling suka..hahahah

    BalasPadam
  4. Rugi ar chelsea kalah kat tpt sendiri... huhu...

    BalasPadam
  5. YEAAAHHHHH YNWA~~~~
    THE REDS! THE REDS! THE REDS!

    BalasPadam
  6. Tahniah untuk Liverpool.. YNWA...

    BalasPadam
  7. hahah... aku ttp sokong man u.. hehe..

    BalasPadam
  8. padan muka man u dan chelsea kalah! tahniah liverpool menang,, nasib xde asenal seri... dan paling penting yahoOOOO!!! man city menang!!!!!!

    BalasPadam
  9. gua senyum tak henti lagi..wlaupun dh 3 hari :P

    BalasPadam
  10. dah la kalah....kat tempat sendiri lak tu...huhuhuhu....i like!!!!

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com