Isnin, 14 Februari 2011

Nak Makan Durian



Sedapkan durian? Siapa tak suka makan durian pergi main jauh - jauh. Hahahaha! Ramai takut nak makan banyak durian sebab nanti ia akan menyebabkan badan menjadi panas dan susah nak tidur. Panas tak panas janji puas hati dapat makan durian. Paling kurang pun beli jer Air Cap Badak. Sejuk terus!




Dengar kata dekat Shah Alam ada satu tempat yang bayar RM10 lepas tu makan lah durian banyak mana pun sampai puas.


Stylo Pula Mamat Nih Buat Macam Nih! Kehkehkeh!


Aku nak pergi makan tapi tak ada orang pula nak ikut. Sob Sob Sob! Segan meh nak makan sorang - sorang melainkan kalau teringin sangat lah. Hahahaha! Apa - apapun, tetap nak makan durian. Durian oh durian! Kenapa kau begitu sedap di lidah ku?


P/S : Tapi Aku Tak Makan Tempoyak! Hehehe!

18 ulasan:

  1. boleh miskin la peniaga durian dekat shah alam tu...heheh

    BalasPadam
  2. wahh.. macam teringin la jugak.. huhuhu..

    BalasPadam
  3. memang la lawak sangat muka orang tuuu....haha....

    BalasPadam
  4. dekat kawasan mana?
    nak serbu lah
    bile tu?

    BalasPadam
  5. faiz : kalau miskin xkan lah diorang jual macam tu..itu maksudnya mereka untung

    wan fadhilah : kehkehkehe

    Ad : kan?hahaha..sah bau durian muka dia

    Alien : shah alam

    syarifah radiah : aku dah makan...tapi xlepas...hahaha

    BalasPadam
  6. kecur pulak air liur..arituh balek kampung, tokwan balik umah bawak balik bau jaaa..huhuh,

    BalasPadam
  7. weh,skrg musim durian ke
    xde nmpk pon kat area s alam ni
    klo ade roger2 la

    BalasPadam
  8. Tgh musim durian agaknya skrg ni. Dah nmpk ramai yg jual durian. Hmmmm... ape2 pun durian sy makan, tempoyak pun kekadang mkn gak.

    BalasPadam
  9. badan aku ni kalau tahan panas.tiada masalah boleh aku belasah semua sekali gus.heee...

    # # hari kekasih 2011 sambutan kemenangan kristian !# #

    BalasPadam
  10. pelik betul ko ni.durian makan, tempoyak xmkn..mcm kwn aku durian xmkn tp tempoyak mkn..aduhaaii..

    BalasPadam
  11. Tempoyak goreng sedap woooo...

    BalasPadam
  12. halo hans...lama tk tgk blog..tup2 pic durian..cantik ar header tu...jap nk tny headphone hans brand apa ek?smart ar tgk..

    BalasPadam
  13. jangan buang hangin pulak lepas layan durian tuh...heheh

    BalasPadam
  14. hansssssssssss..bawak lah aku!!aku tak puas ritu KUTIP DURIAN ...nak lagiii..jom laaa..aku blanje ko weyh~~~hahaha

    BalasPadam
  15. arggghhhhhhhhhhhh...macm sedap jer woh durian 2.. nk cikit

    BalasPadam
  16. Jom terjah kebun durian kat kg aq weh... sambil2 tu aq ajaq ang mkn tempoyak skali. hahahah!!!! ;p

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com