Aku Tidur Sebab Nak Rehat Tapi.....

Semalam memang gua penat gila dan gua dah cadang nak tidur puas - puas sebab hari nih gua nak continue shooting dokumentari lagi. Jadi, semalam alhamdulillah gua dapat tidur juga walaupun ambil masa dalam 5 hingga 10 minit untuk tidur.




Tengah gua tidur tu pula tiba - tiba gua mimpi cerita pyscho pula dah. Semua watak dalam mimpi tu gua kenal iaitu member - member universiti gua. Bukan setakat member jer tapi masuk sekali dengan lecturer gua. Lokasi dan suasana pun sama macam dekat fakulti dan dekat Shah Alam nih. Adoiyai!




Gua tension tu sebab mimpi gua ada bunuh - bunuh pula. Yang tak tahan tu gua tengah naik tangga nak pergi rumah siapa entah. Dari tingkat pertama sampai tingkat 3 penuh dengan anggota badan manusia yang dipotong. Gua pelik tu dalam mimpi gua tu boleh pula gua fokus dekat - dekat anggota badan - badan tu. Gua dah ala - ala detective Conan dah menyiasat kes bunuh. Yang tak tahan tu gua siap jumpa lagi pembunuh dia. Cess!! Penat betul mimpi macam nih!

Sekarang gua rasa sedikit letih! Gua rasa tadi macam dah penat jer berjalan jauh! Adoiyai! Apa - apapun, gua nak kena bertolak dah untuk sambung kerja gua. Doakan kejayaan gua dan kumpulan gua yer! Moga hari ini lebih bertuah dan baik daripada semalam. Assalammualaikum dan salam sejahtera.


P/S : Sekarang Gua Addicted Pada Lagu Angan - Angan Nyanyian Raja Ema!

7 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. lama takde khabar Raja ema ni.... mana dia skrg ek

    BalasPadam
  2. kdg2 akitiviti harian kite terbawak2 dlm mimpi kan...gud luck..

    BalasPadam
  3. erk!apa petanda da mimpi ko tu?? huhu..ko ni mesti banyak tengok kartun conan ni.hehe

    BalasPadam
  4. dah boleh drama mimpi ni...kena le cari penerbit..hehehe

    BalasPadam
  5. best tu mimpi macam tu... best jadi penyiasat..

    BalasPadam
  6. Gud luck bro untuk pembikinan dokumentari...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama