Selasa, 1 Mac 2011

Alhamdulillah! Tahun Depan Saya Kahwin! Jemput Datang!

Saya dengan rasa rendah diri, gembira dan amat bersyukur ingin mengumumkan bahawa saya akan berkahwin pada tahun depan.

Jadi, dengan rasa gembiranya saya menjemput semua rakan - rakan blogger saya supaya menghadiri majlis perkahwinan saya seperti alamat dan tarikh di bawah.




Lokasi Perkahwinan:
Alor Setar(Pelan Rumah Akan Diletak Nanti)

Tarikh:
30 Februari 2012

Nama Pasangan:
Dirahsiakan


Tak sangka dalam diam tak diam sampai juga jodoh saya akhirnya. Kepada rakan - rakan blogger kalau datang tu jangan lupa pula membawa hadiah yer. Okaylah! Moga impian saya menjadi kenyataan. Saya mahu tidur dengan gembiranya!


P/S : Hehehehe!

33 ulasan:

  1. ehem2... rasa mcm salah je tarikh tu.. wahahaaaaa

    BalasPadam
  2. Alhamdullilah Hans.Walaupun berkenalan melalui Blog,namun saya tetap mendoakan yang terbaik untuk Rakan Blogger semua.

    BalasPadam
  3. mane la dtg 30hb dalam bln Febuari tu..hahhahahah..Hottt sungguh anda

    BalasPadam
  4. haha..tahun lompat pun xlbh 30..ye2x ae je..
    :P

    BalasPadam
  5. siot je ko ni hans..
    nak je aku karate ko skrg jugak..
    hahaha..

    BalasPadam
  6. 8CIS. KELENTONG JE.. HADIAH DAH SIPA BELI DAH NI. HAHAHHAHAHAH

    BalasPadam
  7. haha.30 februari. ade jugak orang kahwin ye.confirm dia sorang je punye undangan dalam dunia ni. :P

    BalasPadam
  8. haha..yola hg ni..mana wujud pon tarikh tu..

    BalasPadam
  9. aku datang kalau tarikh tu wujud dowl..

    BalasPadam
  10. adeh..
    agak2 la hans..
    februari paling byk pun 29 ari..
    tu pun taun lompat..

    BalasPadam
  11. ok beb.
    t ak dtg!
    tp ak rc cm xsmpe2 la kn umah ko tu!
    hahahaha.

    BalasPadam
  12. perangai sama je kita...selalu kenakan orang akan nikah 30hb feb hahhaa..kenduri 31hb

    BalasPadam
  13. ohh . tipu yeee :P
    30 feb ?

    BalasPadam
  14. hahahah..senget la kon han...iye2 je jemput org..hampeh tol..aku dh siap2 nak beli hadiah plg besar dh ni...

    BalasPadam
  15. agak2 la hans nak kelentong kami ni..sekeh kang? hahahahaha

    BalasPadam
  16. Hans kawen dalam masa terdekat nie?
    Memang taklah. :D

    BalasPadam
  17. bace tajuk td pon ak dah tau dah..
    mesti KELENTONG je ni!!!

    ciissskek sungguh!

    BalasPadam
  18. seriously?
    30hb/2 takkan ada...
    haha
    :P

    BalasPadam
  19. Alhamdulillah.... harapan aku apa yg ang tulis kat entri ni terlaksanalah hendaknya ye.... Selamat Menempuh Alam Rumah Tangga!! =)

    BalasPadam
  20. haha!amin~ moga manjadi la ye thn dpn :)

    BalasPadam
  21. haish..kawen di alam ghaib ke...hahaha...

    BalasPadam
  22. dah agak da keja HANS ni. hahaha ari tu wen buat event kat fb l;etak tarikh 30.2.2010 kawan punye ramai terkejut hahhahaha

    BalasPadam
  23. hahah.. your date are not existed.. kah3..

    BalasPadam
  24. nak kahwin jugak! hohoh!

    BalasPadam
  25. peh, xakan kalau tarikh macm 2

    BalasPadam
  26. beselah kalo org dah angau memang cam 2..hahaa

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com