Rabu, 2 Mac 2011

Lirik Selamat Tinggal - Zizan & Dina

Tajuk:
Selamat Tinggal


Penyanyi:
Zizan & Dina


Lirik Lagu:


Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini


Ok
Dah memang
Bukan mudah untuk ku menerima hakikat
Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat
Apa yang ku harapkan
Kasih sayang yang suci murni
Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi
Dulu hari-hari ku berwarna warni
Kini kian mendung
Ia tinggal satu memori
Jangan jangan lepaskan genggamanku ini
Hidupku hanya bermakna jika kau di sini
Mana janji mana erti
Kenapa gembiraku kini menjadi sepi
Musnah segala apa yang ku impikan
Tetapi ku tetap tabah
Kerana Tuhan yang menentukan
Kau tetap pergi apakan daya
Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya
Ku harapkan ini sesuatu yang kekal
Namun ku terpaksa melepaskanmu baby
Selamat tinggal


Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini


 
Tiada ertinya kau tinggalkan aku
Sedangkan teramat ku mengasihi dirimu
Cuba ingat semua yang kita pernah lalui
Sayang bukalah fikiranmu kembali
Ku tak mahu hidup tanpamu di sisi
Hanya kau seorang yang pernah aku kasihi
Jangan pergi jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Jika aku yang engkau cintai
Kenapa semua ini
Kenapa semua ini
Mengapa semua ini
Jika aku yang kau cinta
Mengapa semua ini


Kenapa semua jadi begini
Kenapa mengapa 
(jangan pergi, jangan pergi, jangan tinggalkan aku begini)

Selamat tinggal kawanku
(usah pergi)
Tak mudah aku pergi
(jangan biarkan ku menderita)
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini
(aku sentiasa di dalam dada kamu sayang)

Walau ku pergi sayangku
(usah pergi)
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal 
(jangan biarkan ku menderita disini, jangan biarkan ku terseksa disini sayang)

Selamat tinggal kawanku
(usah pergi)
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu sentiasa di hati ini
(aku sentiasa di dalam dada kamu sayang)

Walau ku pergi sayangku
(jangan pergi)
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal 
(aku menyintai dirimu sayang, jangan biarkan aku sendiri disini sayang)

Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal


( ) = Suara Zizan


P/S : Aku Suka Lagu Nih!

15 ulasan:

  1. biar betoi...zizan nyanyi ngn dina...

    BalasPadam
  2. CintaZulaikha : yups...cuba tgok dekat youtube...

    BalasPadam
  3. Zizan menyanyi? Tak pernah dengar lah pulak.. Nanti aku check kat utube..

    BalasPadam
    Balasan
    1. dengarlah sedap dok !!

      Padam
  4. ohh... ada lirik lagu pulak.. hehee

    BalasPadam
  5. 1st time Jai dengar, mmg sedap la suara zizan nyanyi ala2 hip hop gitu..

    BalasPadam
  6. zizan da pndai rap skrg..tgk aa zizan show huhu..yo hans..bro matt dtg lg, sori lama x menyinggah ;)

    BalasPadam
  7. lagu baru? ohh sungguh ketinggalan zaman diriku...akan ku dengar juga nnt..

    BalasPadam
  8. sedey dgr lagu ni..
    congrats to dina n zizan.
    tip top dis song!

    BalasPadam
  9. zizan talented gler arh..!!
    best gler lgu slamat tggl..:D

    BalasPadam
  10. lagu nie memang best..tersentuh hati nie bila tengok klip videonya..
    model perempuan 2 cantik sangat..

    BalasPadam
  11. Aku suk tengok video klip lagu ni. Budak kecik 2 org tu cute. Bila dah besar sorang cun sorang hensem. Huhu..

    Paling best muka Zizan. Muka Zizan serius gila. Wakakakaka!

    BalasPadam
  12. bro, gua copy lirik ni. best woo lagu ni. sedih tgk video kilp die. best broo ;)

    BalasPadam
  13. best giler nyanyilah lagu selamat datang kawanku pulak

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com