Malam Keemasan

Malam tadi aku dan beberapa orang rakan menghadiri jamuan makan malam bersempena anugerah kepada pelajar - pelajar yang bertuah bagi fakulti aku dan alhamdulillah akhirnya tercapai juga cita - cita aku nak merasai suasana majlis nih. Ingatkan dah tak ada peluang tetapi memang bersyukur lah sebab dapat merasa walau sekali.

Memang seronok sebab aku berpeluang jumpa dengan ramai rakan - rakan aku sama ada yang sedang menjalani praktikal atau pun dengan rakan - rakan diploma aku yang memang susah untuk aku bersua muka di fakulti. Memang malam tadi aku rasa sangat bermakna sebab seronok dapat berbual - bual dengan kawan - kawan aku walaupun tak lama. Aku malas nak taip banyak - banyak jadi aku biarkan gambar jer lah untuk menceritakan kesemuanya.


Antara Rakan Kelas Yang Hadir


 Lama Tak Lepak Dengan Mereka Berdua Nih.


Akhirnya Dapat Juga Berborak Dengan Kawan
Yang Sama Hostel Dengan Aku Masa Diploma Dulu.


Member Aku Dari Sekolah Teknik Sampai Lah Ke Universiti.
Masing - Masing Dah Kelihatan Lain. Heheheh!


Dan Benda Yang Aku Paling Suka Dalam Apa - Apa Majlis Macam Nih Ialah :-
MAKANAN


Seronok jumpa member - member aku tadi sampai aku terbayang suasana hari konvokesyen aku nanti. Aku berharap sangat pada waktu tersebut, aku berpeluang untuk datang dan dapat berjumpa dengan kawan - kawan yang lain. Aku berdoa agar aku mampu menjadi salah satu individu yang berjaya bermula pertengahan tahun nih. Doakan aku yer! Amin!

P/S : Gembira Walaupun Ramai Rakan Dah Mempertikaikan Saiz Badan Aku! Hahahahahahahahahaha! Lepas Exam Lah Diet! Kehkehkeh!

7 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. aku same ngan ko...

    tiap2 majlis...

    benda paling best sekali ialah?

    MAKAN! HAHAHA

    BalasPadam
  2. mmg seronok kan dpt jumpa dgn kawan2 lama.

    cuti sek lepas pun kzue ada reunion dgn kwn2 sek thn 1975-1985.
    hans belum lahir lagi kan.

    BalasPadam
  3. patut lar gemokk!!! makan jer!!

    BalasPadam
  4. tak ada benda lain , MAKAN paling best !

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama