Perasaan Hari Ini

  • Mulut Menguntum Senyum Ibarat Kanak - Kanak Mendapat Choki - Choki


  •  Hati Berasa Tenang Umpama Air Kolah Yang Tidak Bergelora


  •  Mata Melirik Puas Seperti Melihat Senyuman Lisa Surihani


Alhamdulillah! 2-3 hari ini aku sungguh gembira walaupun baru seharian tadi aku menyelesaikan tugasan daripada pagi hingga ke malam. Selalunya, aku hanya mampu bertahan tidak lebih dari 1 jam 30 minit tetapi aku sangat bersyukur dengan kekuatan dan ketabahan hati aku tadi.

Sekarang, aku bertambah gembira dan hati ini melompat keriangan untuk pulang ke rumah berjumpa keluarga. Apakan daya semua itu hanya mampu dibuat selepas bulan April ini. Alhamdulillah kerana aku masih gembira apabila dapat berhubung dengan orang luar yang baik dengan aku. Walaupun secara jujurnya aku dan mereka hanyalah orang asing tetapi mereka melayan aku seperti seorang adik mahu pun abang mereka.

Terima kasih untuk itu dan aku amat menghargainya. Secara tak langsung aku tak rasa sangat keseorangan kerana ada insan yang mampu diajak berbual atau bergurau. Cuma ada sedikit ketakutan apabila terlalu baik dan tiba - tiba pertalian itu hilang secara tiba - tiba. Memang kadang - kadang pelik tetapi itulah kitaran hidup. Mereka datang dan pergi cuma bagaimana cara mereka datang dan pergi itu sahaja yang kita tidak tahu bagaimana dan kenapa.

Apa - apapun, terima kasihlah kepada beberapa insan yang sangat mengambil berat tentang aku. Aku sangat menghargainya dan aku harap layanan aku juga berpadanan dengan segala jasa baik yang kalian berikan pada aku. Insyaallah!

P/S : Susah Untuk Kenal Yang Mana Intan Dan Yang Mana Kaca.

9 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. moga semuanya baik2 saja... all the best, bro (:

    BalasPadam
  2. dmana ada pertemuan dsitu ada perpisahann...
    wahh...haha.. jum balik bercuty~

    http://ishikosworld.blogspot.com/2011/03/132-ktp-sudah-habis-pbs-pulaa.html

    BalasPadam
  3. Have a nice Friday! Life must go on..

    BalasPadam
  4. xpe la.. kt buat silaturahim yg baru..

    jgn lupa lawat blog sy.. tnks

    BalasPadam
  5. eik, da tkda shoutmix blik. hehe... relax... bis blaja nt jerit kuat2 k.

    BalasPadam
  6. hi hans, take care dan slmt bercuti, asl tadek chatbx

    BalasPadam
  7. All the best.. Yakin boleh...

    BalasPadam
  8. bergumbiralah...have a nice day..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama