Khamis, 7 April 2011

Banyaknya Makan!!

Dah lama gua tak ditanya dengan soalan - soalan seperti di bawah sewaktu gua memesan makanan di kedai makan :-


1) Eh! Adik order apa sebenarnya?

2) Ada kawan lagi ker nak datang?

3) Eh! Adik ulang balik makanan apa yang adik pesan?

4) Eh! Adik nak makan ini ker atau ini?


Tapi yang terbaru gua dengar semalam ialan :-


5) Banyaknya Makannn!!


Fuh! Tercabar aku bila ayat tersebut dituturkan pada aku sewaktu memesan makanan semalam.


"Bagi saya nasi putih, telur dadar dengan tomyam cendawan!"

 Nasi Putih - Gambar Hiasan

 Telur Dadar - Gambar Hiasan

 Tom Yam - Gambar Hiasan


Banyak ker? Habis tu takkan nak makan nasi putih dengan telur dadar jer? Apa rasa? Adoiyai! Korang rasa banyak ker aku makan? Aku rasa selama nih yang aku pernah order tu kalau banyak aku tak ada lah rasa apa - apa pun tapi aku rasa benda yang aku order semalam tu biasa jer pun. Haih! Musykil!


P/S : Kawan Saya Kata Saya Dah 'Kurus'. Baru Terasa Nak 'Diet' Tapi 'Tak Jadi' Lah! Hahahaha!

14 ulasan:

  1. hukaloh xde la banyk..normal la tu kalau makan dengan tomyam mesti ade telur dader...ayoyo...

    BalasPadam
  2. lerr.. standart laa tuhh.. haha
    sape ler yg bengong uh ?

    BalasPadam
  3. hek eleh..banyak dia cakap..wat the food laa..standard laa tu..adoyaii..

    hans! nanti ko try order nasi je plak! ape dia cakap..hahaha

    BalasPadam
  4. normal je..aku mkn lagi byk kot..haha

    BalasPadam
  5. aip?? standart la mkn tomyam mesty telur dadar..
    hehee.. da lame xtgk segmen makan2 hans..

    BalasPadam
  6. eleh dia nak ngorat letteewwww

    BalasPadam
  7. hihihi...makan pon salah~~lantak org lah nak makan apa pon kan kan kan...

    BalasPadam
  8. peh...telur tu yang tak boleh tahan tu... =___="

    BalasPadam
  9. ape yg banyak nye tu? macam normal jeh +___+

    BalasPadam
  10. Nuyu pun order mcm tu jgk.byk ke mcm tu...normal kot...

    BalasPadam
  11. singgah sini...hmm banyak ker makan...agaknyer dier nak join sekali makan kott...takut u x abess...hehehhee

    BalasPadam
  12. actually dia nk ckp byknya suku kata perkataan!! XD

    BalasPadam
  13. 0ke laa tuh....baru bersemangat...hehhe... =p

    BalasPadam
  14. eh . xde la byk pun. okay la tuhhh .

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com