'Contest Situasi Hans : Gunakan Imaginasi Anda' Telah Pun Berakhir

Terima kasih kepada semua yang sudi menyertai contest pertama blog Hans ini dan tak lupa juga terima kasih kepada semua penaja hadiah. Jadi, kepada semua peserta diharap anda semua bersabar kerana saya dan juri - juri terpilih sekarang sedang sibuk kerana kami di dalam minggu terakhir semester serta bakal menghadapi peperiksaan. Jadi, keputusan akan di umumkan pada pertengahan bulan 5 nanti. Insyaallah!


TAMAAAAATTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Apa - apapun, sepanjang contest ini berlangsung jika ada salah silap atau ada yang tidak berpuas hati ker sebab saya menganjurkan contest ini di blog maka saya pun tak boleh lah nak kata apa lah. Itu hak kamu semua lah nak anggap apa pun dan saya tak mahu ambil kisah pun. Kepada rakan - rakan yang berkata nak sertai tapi tak masuk - masuk pun saya tak marah dan tak simpan apa - apapun perasaan dendam. Hahahaha! Benda macam nih bukan boleh paksa kan. Tak kisahlah!

Apa - apapun, sangat - sangat berterima kasih kepada semua peserta kerana contest sulung di blog ini ada juga sambutannya walaupun tak banyak mana. Okaylah! Moga berjumpa lagi di lain masa sebab saya tak tahu nak taip apa melainkan perkataan Terima Kasih kepada semuanya. Terima kasih!

P/S : Kalau Ada Sesiapa Yang Terasa, Makan Hati Atau Merajuk Dengan Saya Atau Berfikiran Saya Yang Bersikap Sebegini Kepada Anda Maka Sila Buang Jauh - Jauh Yer Perasaan Itu! Saya Tak Ada Apa - Apa Perasaan Pun Sekarang Melainkan Penat Dan Penat!

7 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. rehatkan diri..tenangkan minda...

    BalasPadam
  2. waa.... pertengahan bulan 5 nti ye...
    baik2... sabar menanti.. huhuhu :)

    for u hans... nk kat2 exam nie jgn tension2 ok.. :)

    BalasPadam
  3. huhuhu... kami semua menanti dengan 30%sabar & 70% perasaan ingin tahu.. :P

    BalasPadam
  4. pertengahan bulan 5? hmmmmmmmm....alamakk..okey la sis sabar menunggu.......... =((

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama