Isnin, 18 April 2011

Lirik Lagu Pulanglah - Awi Rafael


Penyanyi :
Awi Rafael

Lagu:
Pulanglah

Lirik Lagu Pulanglah

Buka lah mata dan lihat di hadapan mu
Aku berdiri tegak tapi kau tak nampak
Hodohkan aku tuk sering kau campak saja
Apanya yang dia ada yang aku tak ada

Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku pun tetap menantikanmu
Berikan jawapan

Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin tak perlu

Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin tak perlu
Aku dah bingung


Music Bridge


Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semuanya nampak berbeza tapi ku sama
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkingkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku pun tetap menantikanmu

Berikan jawapan
Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin tak perlu

Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin tak perlu
Aku dah bingung


Music Bridge


Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku pun tetap menantikanmu
Berikan jawapan

Runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin tak perlu

Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin tak perlu

Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin tak perlu
Aku dah bingung

 P/S : Lagu Kegemaran Terbaru Aku!
 

11 ulasan:

  1. lagu ni memang layan. simple but nice.

    BalasPadam
  2. memula tgk dia nyanyi kat mhi tv ari tu ingtkn ada related ana rafali-awi rafael, nm dia cool rsny

    BalasPadam
  3. x berape gemor bahasa kacuk ni

    BalasPadam
  4. cool & catchy. cuba tengok cerita disebalik lagu kat http://pakmod.com/?p=165

    BalasPadam
  5. lagu nie best..simple..
    nie kalau cg bahasa melayu mesti marah coz bahasa rojak..he3!!
    awi rafael pun cute..

    BalasPadam
  6. lagu 'pulanglah-awi rafael' ada english version kah??

    BalasPadam
  7. kerana sedap lagu dia

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com