Ahad, 8 Mei 2011

Sebab Itulah Pentingnya Education

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans. Sebentar tadi gua baru selesai membalut sebuah kotak besar dengan 2 helai kertas minyak untuk dihantar ke pejabat pos untuk di pos ke rumah gua. Walaweh! Gua nih memang benci bab balut membalut nih sebab gua tak pandai sangat! Balut buku teks zaman sekolah tu boleh lah tapi untuk balut kotak atau hadiah memang gua tak tahu.


 Asal Aku Balut Tak Cantik Macam Nih Pun?


Jadi, tadi gua memang sangat pening lah nak balut kotak tu. Kejap gua pusing ke kanan. Kejap gua pusing ke kiri. Lepas tu gua main hentam jer balut. Hahahahahah! Akhirnya siap dan sememangnya rupa bentuk kotak tu sangat hodoh dengan salotip terdapat di merata - rata tempat. Gua sampai rasa segan bila housemate gua pandang kotak tu. Hahahahaa!



Apa - apapun, gua berserah jer lah! Esok pagi nak pergi hantar ke pejabat pos pula. Haih! Gua serabut betul lah fikir macam mana gua nak balik rumah nih! Barang banyak! Member - member gua semua macam busy jer! Siapa yang nak hantar gua ke stesen bas? Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

P/S : Minta - Minta Adalah Salah Seorang Yang Free Masa Tu!

14 ulasan:

  1. Assalamualaikum hans..
    balut je mcm mne pun hans jnji berbalut gak kotak tu.. hehee.. dah nk blk kg ya.. selamat bercuti ya..

    BalasPadam
  2. dem jeless gila. nak balik jugak !!
    huhuhu T_____T

    BalasPadam
  3. salotep merata, seni kata! hik3.

    selamat bercuti ^_^

    BalasPadam
  4. ish.aku benci jugak bab membalut nih.
    mmg fail.
    haha

    BalasPadam
  5. hahaha naik cab la.. btw kemas je balutan tu :)

    BalasPadam
  6. balut gak akhirnya...
    ok ar tue..... janji balut..
    Selamat bercuti kepada Hans...

    BalasPadam
  7. naem glizzy : gambar itu bukannya kotak yang saya balut....

    BalasPadam
  8. balut je camner pon...selamat blk kampung..

    BalasPadam
  9. suruh gepren la tolong hantar kan.

    BalasPadam
  10. wargh..aku xboleh balik lagi ni..huuuuu

    BalasPadam
  11. dah lama tak komen sini. :)

    selamat bercuti! :D

    BalasPadam
  12. sy pun tak suka membalut! tak pernah menjadi..! kenapa ya???

    BalasPadam
  13. haha.. xkisah balut mcm manapun.. asalkan xcabut je nannti..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com