Terima Kasih Kepada Anem Arnamee

Klik Jer Gambar Kalau Nak Usha Tuan Empunya Blog


Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans. Nampaknya sehari dua nih gua sibuk membetulkan setting untuk blog gua yang lagi satu. Hakikatnya memang gua nih pening sikit dengan code - code html ke apa semua nih. Kalau yang asas - asas tu gua tahu lah juga tapi kalau lebih tinggi tahap kesukarannya memang kepala pun berpusing. Hahahaha!

Jadi, saudari Arnamee memang rajin dan banyak membantu gua membetulkan apa yang patut. Gua ingat lagi dulu dia ada buat teguran pada blog gua yan ini. Mula - mula gua risau juga lah sebab fikir apa salah gua dah buat sampai kena tegur nih. Yang buat gua lagi cuak tu sebab tajuk entry dia waktu tu siap letak terus nama gua. Memang risau gila! Hahahaha! Rupa - rupanya dia suruh gua tukar apa benda entah tapi pasal SEO lah. Gua pun bukan faham sangat pasal SEO nih tapi gua tukar juga lah dan memang ada kesan positif pada blog gua.

Apa - apapun, gua nak ucap berbanyak terima kasih kepada saudari Arnamee kerana sudi bersusah payah membantu dan melayan kerenah gua dalam menyelaras kembali apa yang patut dan tak patut dekat blog gua tu. Terima kasih yer! Sangat - sangat berterima kasih.


P/S : Seronoknya Bila Hajat Tercapai (^_^)Y 

7 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. hehe.
    dah lame x singgah sini.
    sihat x?
    anyway, arnamee mmg seorang yg baik. :)

    BalasPadam
  2. hizami : sihat alhamdulillah...yups..dia sangat baik...

    azi nur : ar ar...ada :-)

    BalasPadam
  3. Oit.. Aku pun sama gak.. Msh buta pasal nak atur2 blog nie..

    BalasPadam
  4. ingat juga entri anem yang tu.. hehehe.. bestlah hans.. blog dia ada aje orang ambil tahu... =]

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama