Jumaat, 17 Jun 2011

Akhirnya Yvonne Dan Seth Tan Bersatu Jua

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans. Hari nih gua malas sikit nak menaip jadi gua teringin nak buat satu lagi entry sarkastik. Jadi selamat menghayati setiap dialog mereka yer.


Yvonne : Hello! Ini Seth kah?


Seth Tan : Yer! Ini Seth! Siapa Nih?


Yvonne : Ini I lah! Yvonne buah hati U! Bila U nak datang sini Seth? I takut lah!!


Seth Tan : Eh, kenapa ni sayang? Kenapa U takut? U dekat mana nih?


Yvonne : I dekat luar nih Seth! I nampak Elena dengan Amir? Diorang rancang nak bunuh I! Tolong I Seth!!


Seth Tan : What? Elena nih memang tak habis - habis nak ganggu hubungan kita! U tunggu situ! I datang selamatkan U!


Yvonne : Sethhh!! Cepat Seth! I takut lah! Nanti kalau dia culik anak kita macam mana? Cepat Seth!


Seth Tan : Okay Sayang! Abang datang segera! Sayang tunggu situ yer!


Seth Tan : Elena! Berapa kali I dah cakap yang I tak suka U! Kita hanya kawan sahaja!

Nora Elena : Tapi Sethhh!! I cintakan U! Dah lama I cintakan U! Yvonne tak cintakan U!

Seth Tan : Elena! Pleaseeee! U tak kenal isteri I! Mulai hari ini U dipecat dari syarikat I!

Nora Elena : Seth! U dah berubah! Dulu U tak macam nih tapi sejak Yvonne...

Seth Tan : Diammmm! Sudah! I tak nak tengok muka U lagi! Berambus!!

Nora Elena : ......(beredar dari tempat tersebut)


Yvonne : Akhirnya I dan Seth bersatu jua. Kami hidup bahagia selama - lamanya.


P/S : Tamat Sudah Drama Bersiri Nora Elena Dengan Pengakhiran Yang Bahagia. (^_^)Y

28 ulasan:

  1. Boleh jadi penulis skrip nie. eh pengarah pon boleyhh :D haha

    BalasPadam
  2. hah tak nk tengok crte cm ni

    sume boooo

    BalasPadam
  3. hAHAHAHAHA...Sy xpernah tgok crita Nora Elena nie, tp cara kmu buat nie lawak plk..

    BalasPadam
  4. bengang je baca entri ni -_-'

    BalasPadam
  5. aaaaaaaa.. muahaha . okaylah, u r so creative dear !!!!

    BalasPadam
  6. aku br tgok cite ni td. last2 da episod last dah. keh3.. leh la ending ni. hoho

    BalasPadam
  7. da tgk td finale. mg seperti yg digambarkan. hehehehe =p

    BalasPadam
  8. ending yg bahagia tapi part elena bawak kete b4 bersalin tu sgt tak boleh diterima akal..haha

    BalasPadam
  9. haha...pandai kau ubah ek hans...ni bukan nora elena..ni nora elehans...

    BalasPadam
  10. tak tgk pun nora elena. wawawa. betul ke ending dea mcm tu? boleh dipercayai ke ni? haha

    BalasPadam
  11. ni nk suroh org angin ke hape?? keh3x.. hans.. hans..

    BalasPadam
  12. weiii, tak layan la cerita Nora Elena tu... huhuhu...

    betul ke ending macam tu?

    BalasPadam
  13. ahahaha yang tak tengok percaya ending dia macam ni...

    keh3...

    BalasPadam
  14. grrrrrr..xmo2 citer ang x best!!

    hahahaha

    BalasPadam
  15. bakor tv3 kalau ending camnih!

    BalasPadam
  16. ermm... tertukar nama ke? hehehehehe :D

    BalasPadam
  17. kalo ending cmni...aku mogok !!hehe

    BalasPadam
  18. hish kalau mcm ney x le tajukanya NORA ELENA...huhu

    BalasPadam
  19. mcm2 lah ko hans...hehehehehe

    BalasPadam
  20. haha..pandainyer ubah skrip ye...

    BalasPadam
  21. xbaik tipu horang ye hans..hehehehe

    BalasPadam
  22. wahh.. kalau cmni
    leh la ko jadi penulis skrip drama
    utk tv 3.. kakwkkkakkqkakaqk

    BalasPadam
  23. ak xtgk pun ending dia..tah cmne laa..

    BalasPadam
  24. kecoh..la, haha..satu pon xsama.
    cite dah abis, ending entry ko mmgx best sebb rekaan tapi lawok le

    BalasPadam
  25. muka yvone tu rase nak mntk pelempang jek. hahah.

    BalasPadam
  26. haha. tahniah director. memang hebat cerita ni. hehe

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com