Isnin, 27 Jun 2011

Ketawa Baca Entry - Entry Lama Yang Aku Rasa Lucu

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans(kali nih gua malas bodek lu orang semua). Hahahaha! Tadi gua cari satu entry lama sebab nak bagi sorang insan yang gua anggap sangat istimewa bagi dia baca. Lepas tu tiba - tiba gua terjumpa entry lain dan gua ketawa sendiri baca apa yang gua tulis. Memang gua syok sendiri pepagi buta nih.



Tapi memang seronok sebab bila gua balik ia akan mengingatkan gua pada kenangan lepas - lepas yang sememangnya mengajar gua lebih matang dan lebih kuat menghadapi dugaan yang mendatang. Kadang - kadang gua tak percaya bila gua ingatkan balik diri gua yang dahulu dengan sekarang. Memang jauh berbeza dan tak sama. Manusia memang cepat berubah dan alhamdulilah gua rasa gua berubah menjadi lebih elok dari dahulu.

Lu orang pun kalau baca entry - entry korang yang lama - lama mesti lu ketawa juga kan? Hehehehe! Okaylah! Gua nak usha entry - entry lama gua dulu! Dah bertahun gua menaip dekat blog nih rupanya. Cepat masa berlalu! Heheheh! Assalammualaikum dan salam sejahtera.

P/S : Lepas Nih Nak Taip Entry Zaman - Zaman Dulu Lagi Lah Kalau Ingat! :-)

33 ulasan:

  1. en. hans mmg lucu, bila bca di sini mmbuatkan sy slalu ketawa, tajuk deskripsi blog ni pon sdh ckup lucu...hensem tak semestinya playboy...hahaha

    keep it up...^-^

    BalasPadam
  2. hahaha entri lama-lama aku pun segan nak jenguk..hehehe

    BalasPadam
  3. hahahahhaha tau xpek .. baru je ngadap entri lame tdi . gelak sesorang je ^^

    BalasPadam
  4. the reminiscent..always make me laugh :)

    BalasPadam
  5. teringat masa mula2 menulis blog dulu.. semua perkara nak tulis.. sampai satu tahap kene kutuk dgn kawan2.. sebab diorang ckp cam baca diary..

    dari situ la saya blaja menulis blog.. ikut cara penulisana blog2 lain..

    BalasPadam
  6. hahaa.. kdg2 best jugak baca en3 lama2 kita.. huhuu

    BalasPadam
  7. takde beza sgt pon rasanya dgn entry dulu,sbb tak byk buat entry..haha!

    BalasPadam
  8. betul2..aku paling suka tgk entri2 lama blogger yg lain selain aku punya..dr situ aku bleh nmpk proses kematangan diri aku sendiri dan org lain..sgt berbeza hehe dulu2 suka merapu tak tentu pasal, bnda remeh cket pun aku nk bebel kt blog..memalukan sgguh time dulu2 haha

    BalasPadam
  9. dah bertahun2 bnykla kenangan dulu2. hehe. msti best kan, sengeh sensorang. haha. i bru mula actve bulan lepas je walaupun blog dh stahun. ekeke. lepas ni nk update slalu la :D hehe

    BalasPadam
  10. ye lah masa mula2 buat blog, suka sangatlah konon, ada blog katakan, macam2 nak tulis dalam tu,

    BalasPadam
  11. segan la plak nk bc entri lm sendri pny..hahahahaha!

    BalasPadam
  12. hahaha..memang pun..aha..lau abca yang dulu2 nak gelak jer..haha

    BalasPadam
  13. Entry aku dulu panjang jer citer.. Skrg nie semua diringkaskan.. haha..

    BalasPadam
  14. kelakar bila tgk entry lame..ngeh3..

    BalasPadam
  15. entry2 lama bui penuh dgn barang preloved..hehe..sbb bui mulakan blog bui dgn menjual brg2 preloved..malu jugak lah tengok..hihi

    BalasPadam
  16. another person like it ! heee .

    kadang-kadang kita pon suka tgk post2 lama sy yg tah pape :p

    BalasPadam
  17. tahu takpe! haha! aida pun kdg2 dok baca jugak entri yang lama. klakar je bla baca balik.haish.. XD

    BalasPadam
  18. memang seronok baca entry2 lama ni,
    tersenyum sendiri, bila kenang balik kenangan tu...hehe

    BalasPadam
  19. nak jenguk entry lama-lama kene sedia mental dan fizikal..hahahahaha..

    BalasPadam
  20. nak jenguk entry-entry lama kene sedia mental dan fizikal. hahahahha....

    BalasPadam
  21. hehehe...zaman dulu2 taip macam kanak2 je... :D

    BalasPadam
  22. teringat masa mula2 tulis blog dulu, satu n3 punya lah pnjg.dah mcm karangan budak spm!hehe..

    BalasPadam
  23. ahaa.. tu lah salah satu tujuan aku berblog.. nanti bila aku dh tua aku nk bca balik cita2 aku kt blog.. imbas kenangan lalu.. msti kelakar je.. hihi ^^

    BalasPadam
  24. huhu..memg klaka kan?klu dulu mila berblog suka buat entry syok sendiri..skank buat entry tuk share anything dgn blogger...

    BalasPadam
  25. hahhaa,,memang lawak pon,,ngee,,,

    BalasPadam
  26. syok sendiri adalah perbuatan yang baik

    BalasPadam
  27. hehee.. entri2 lama eny lagi tah apa2.. colorful bagai :p

    BalasPadam
  28. haha.. btol tu.. bila baca balik entry lama2.. mmg nak tergelak..

    BalasPadam
  29. haha tak tersempat nak baca entry2 lama.

    BalasPadam
  30. betul tu, haha.

    entri lame rase cam budak2 giler :P

    BalasPadam
  31. hehe..kebetulan, sy sekarang ni tgh belek2 entri lama.. walaupun x banyak sangat..tp still rasa kelakar.. makin lama menulis, makin matang kita kan.. :p

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com