Rabu, 15 Jun 2011

Wordless Wednesday #2


P/S : MELUAT!! HAHAHAHA!

44 ulasan:

  1. watak jahat dalam nora elena

    BalasPadam
  2. npk sgt lakonan wan sharmila nih mantopsss~~

    BalasPadam
  3. sakit hati aku dengan watak Yvonne nih...hahahaha....

    BalasPadam
  4. yvonne yang deseprate......

    BalasPadam
  5. yu tak letak meluat pon org tahu dah hahahahaha

    BalasPadam
  6. ohh yvonne ahahaha.

    follow here. :)

    BalasPadam
  7. ohh yvonne ahahaha.

    follow here. :)

    BalasPadam
  8. berkesan sungguh watak y dia bawak..watak y sangat2 tipikal penggoda+perosak...

    tapi kat Malaysia ni ada ker y mcm ni yerr??...hmm

    BalasPadam
  9. ramai jer orang macam nih...mungkin anda tak perna jumpa MSS...saya dah penah jumpa... :-)

    BalasPadam
  10. cehh..ak xtau weh..waakakakakakaa

    BalasPadam
  11. jgn meluat lebih2...nanti terbawak dalam mimpi...hhjee

    BalasPadam
  12. Ni kes demam Nora Elena lah ni...
    Hahahaha:D

    Hans... Hans....

    BalasPadam
  13. hehe.lakonan dia berkesan. ramai meluat.hihi.

    BalasPadam
  14. awat kedut sgt kat bibir tu ehehe

    BalasPadam
  15. Camne nk join WW nie? noob la -.-" huhu

    BalasPadam
  16. keh3.ni efek filem betul2 berkesan kaw2 ea hans.hehehe.btw.pandai sharmila belakon kan? rase nak baling2 je die kat dalam tv tu ngan tong.hahaha

    BalasPadam
  17. atie rahaman : buat jer lah entry WW...hahaha

    BalasPadam
  18. sorila bro...aku ni ketinggalan sikit bab artis.haha.

    nak tgk KL Gngter pun tak sempat lagi...rugi...

    BalasPadam
  19. aku nak awek geli geli macam dia!!!

    haha

    BalasPadam
  20. plastik... hehehe

    BalasPadam
  21. shafiq : aku rasa macam nak bako jer ko..hahaha

    BalasPadam
  22. memang meluat~ smart bro kah3!!

    BalasPadam
  23. sah2 deman nora elena :)

    BalasPadam
  24. Arief : esok ko tgok Nora Elena dkt tv3

    BalasPadam
  25. adoyai aku tak tengok nora elena la. tak tau nape ko benci sangat die ni. huhu

    BalasPadam
  26. haha.. mmg meluat dgn yvonne..XD

    BalasPadam
  27. Cikkkkkkkkkk..

    http://www.adamroslan.com/?p=3428

    BalasPadam
  28. jue aziz terbaek...body cun wehhh

    BalasPadam
  29. tebal giler makeup.... berapa inchi bedak tuh>??? lala

    BalasPadam
  30. baru je mula tgk nora elena isnin lepas, ttbe dah nak abes dah mggu ni? wakakaka.

    BalasPadam
  31. haha..mmg meluatttt dgn yvonne! hahaah

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com