Khamis, 14 Julai 2011

Episod Akhir Drama Bersiri Makbul : Sebuah Cerita Tentang Doa Malam Ini





Hari ini merupakan hari terakhir drama bersiri Makbul yang sarat dengan pengajaran dan mesej ini akan bersiaran di RTM2 pada pukul 9 malam ini. Jadi, apakah yang akan terjadi kepada Encik Anuar? Adakah doa daripada Makbul yang dimakbul Allah? Sama - sama lah saksikan yer!

P/S : Drama Nih Sangat Best Tapi Hari Nih Dah Episod Akhir.

6 ulasan:

  1. hukhuk. dh lame x tgk tv T__T walaupun duk rumah.

    BalasPadam
  2. AHAHAHAHA,

    aku tak tengok pun..;)

    BalasPadam
  3. tak tengok pon...tak minat cerita kat rtm :D

    BalasPadam
  4. lalala...kak lang xnak komen bleh???...hahaha

    BalasPadam
  5. walaupun cerita nih tak lah terkenal mana tapi mesej dan pengajarannya besar....harap maklum pada komen2 di atas yer :-)

    BalasPadam
  6. kakak tak pernah tengok pun, lg pun tak pernah nampak sedutannya...rugilah tertinggal citer mcm ni

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com