Khamis, 21 Julai 2011

Giveaway Dari Korea @fasihah.com



Walaupun gua selalu kurang bernasib baik dalam giveaway nih(rasa - rasa tak pernah menang pun setakat nih..hahahaha) tapi gua masih percaya rezeki dimana - mana pun ada dan jika ditakdirkan Allah memberi pada kita maka pasti kita akan menerima rezeki itu. Insyaallah!

Jadi, jom ramai - ramai sertai giveaway nih dan kepada sesiapa yang nak join boleh klik dekat banner di atas atau klik SINI.

10 ulasan:

  1. wah! cam teringin nak join jugak lewww..sebab dari KOREA punya pasal...hehehehehe

    =D

    BalasPadam
  2. hehehe...tkpe..moga2 kali ni..ada luck utk kami...

    good luck..!! :)

    BalasPadam
  3. laskar : sila2 join

    nabilah : kami? owh..awak join juga ke? insyaallah..moga KAMI ada luck..hehehehe

    BalasPadam
  4. hadiah dr korea kah?

    good luck

    BalasPadam
  5. ngee samalah, lau join GA, jarang laa pulak dapat.huhu tapi kita percaya pada rezeki kan? terima kasih hans join! :)

    BalasPadam
  6. rajin tgk ko join giveaway2 ni..

    BalasPadam
  7. hrp2 kau menang kali ni.ameen.=)

    BalasPadam
  8. hans, xpe rezeki tu ada kat mana2 ngeee =D

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com