Sabtu, 9 Julai 2011

Jom Main Teka - Teki


Jom main teka - teki malam nih. Ini adalah lukisan anak buah aku yang dilakar semula oleh aku menggunakan PAINT. Jadi, kalau korang boleh jawab dengan betul ketiga - tiga lukisan di atas gua bagi topup RM10. Jadi, kalau hebat jawablah :-

1) ?
2) ?
3) ?

P/S : Siapa Yang Boleh Jawab Dengan Betul Memang Bertuah Dan Hebatlah! (^_^)Y


*Contest Akan Ditutup Pada 9hb Julai 2011 Pukul 11.59 Malam Ini*

60 ulasan:

  1. tak tahulah...budak2 ni kratif sikit, kita kata lain, lain pulak jadinya

    BalasPadam
  2. 1- rambutan
    2-ape tu wei hans...penat perah otak ni..emm kereta jugak kot *berdasarkan status fb ko...:)
    3- kereta

    BalasPadam
  3. aku tau no 1 je. rambutan. yg 2 ngan 3 pelik betol lukisan tuuu.

    BalasPadam
  4. 1.rambutan
    2.erm..ahh..tewas..h ahhahahaaha

    BalasPadam
  5. matahari, sungai, pokok kot...haha

    BalasPadam
  6. hmm apakah agaknya benda yg dilukis tuhhh ya? tak nak jawab ah, mesti semua salah jawapan yg arisha kasi. kuikui. maybe 1st picca adalah rambutan :))

    BalasPadam
  7. jawapan pertama yg terlintas adalah ini mesti melibatkan unsur alam *yakinnn . haha :D

    1. matahari
    2. awan
    3. air

    sekian.tq :)

    BalasPadam
  8. 1.matahari
    2.s.malaysia
    3.perut
    ahahaha.

    BalasPadam
  9. 1.rambutan
    2.orang
    3.motosikal

    BalasPadam
  10. xmencabar langsung...mls nk jawab..heheh

    BalasPadam
  11. tak tahu laaa..melepas topap

    BalasPadam
  12. aishh susah juga teka teki nie..paling susah kot

    BalasPadam
  13. 1- matahari
    2- awan
    3- burung

    BalasPadam
  14. 1 - semut tengah angkat gula
    2 - ulat beluncas separa kepompong
    3 - kacang gajus yang tinggal separuh sebab separuh lagi dah kena makan


    so, hebat tak imaginasi aku ?

    BalasPadam
  15. 1- matahari
    2- itik
    3- mm perah otak ni...

    hehe =D

    BalasPadam
  16. 1: matahari
    2: hantu
    3: awan nanonanonanonano..

    ok.. tak tahu.. hahaha!!~



    ^^

    BalasPadam
  17. 1) matahari
    2) buah epal
    3) muka orang

    yess...cepat topup..

    BalasPadam
  18. 1. buah rambutan
    2. ikan
    3. betik

    BalasPadam
  19. budak2 kalau die lukis...msti bnde yg die slalu tgk...

    1: matahari
    2: arggghhH!!! tk dpt jawap hentam kacang.. huhu
    3: betik... huhu

    BalasPadam
  20. 1. matahari
    2. peta negeri Kedah
    3. bubble talk

    Betul kerrr?

    BalasPadam
  21. 1 - mate
    2 - hidung
    3 - telinge

    yeke? err

    BalasPadam
  22. halamak! no. 2 dan 3 tu clueless langsung! haha! takpe2..try2..

    1-matahari
    2-itik
    3-ayam

    HA HA HA!
    ;D

    BalasPadam
  23. 1.matahari
    2.sungai
    3.pokok

    hahahaha....

    BalasPadam
  24. 1) matahari
    2) burung
    3) awan

    nice pic la.. ni pon jawab dengan bantai..

    BalasPadam
  25. Aq rasala...

    1-MATAHARI
    2-SUNGAI/LAUT
    3-BURUNG

    Ha...Ha...

    Time tgah panas burung cari air.. Ha..Ha...Kreatif... Besar msti nak jadi pelukis...

    Pengganti Imuda...

    BalasPadam
  26. blurrrr terusss hehe tak tau la saya nak jawab apa hans :P

    BalasPadam
  27. matahari , awan , air ..

    betol kan?? hhihihi

    BalasPadam
  28. 1)matahari
    2)ular
    3) kolam

    BalasPadam
  29. tak tau jwpn! tapi nk topup seploh! haha

    BalasPadam
  30. 1. rambutan
    2. kereta
    3. awan

    hahah...

    BalasPadam
  31. no 1 tu rambutan kut. selebihnya tak berapa nak kenal. heheehe..

    BalasPadam
  32. 1. matahari
    2. macam sungai jek..
    3. swimming pool...hahaha

    BalasPadam
  33. 1-matahari
    2-ikan
    3-kacang lupekan kulit

    hahaha! mcm nak jwb exam laks rasenyer solan sepayah camni =p

    BalasPadam
  34. macamana nak jawab.? tak de idea oh.

    1. matahari
    2. ayam
    3. berkokok

    BalasPadam
  35. 1. matahari
    2. ikan
    3. tasik/laut/air

    BalasPadam
  36. Matahari

    Selimut

    kerusi urut Ogawa


    ;D

    BalasPadam
  37. 1.mata
    2.hidung
    3.telinga

    kacik2 dulu aku lukis 3 benda ni mmg serupa sgt dengan gamba diatas. serius.


    *dah dua bulan tak topup.nak topup!*

    BalasPadam
  38. ehee. bukan taknak jawab tapi terlalu seni lah lukisan ni..
    sukar ditafsirkan. sat nak pikir dulu..kalau dah ada jawapan baru org teka:P

    BalasPadam
  39. terrer jugak anak buah ekau melukis ye.. huhu.. meh aku cuba try test dulu..

    1. matahari

    2. macam labu sayong pun ada. huhu.

    3. tu kan kalau dalam komik, time watak2 tu nak bercakap. ada le ballon tu.

    jawapan main hentam je ni.

    BalasPadam
  40. susahnye...teka-teki..nak tau jawapan je lh...

    BalasPadam
  41. adoii...apasal senang sangat ni...malas nak jawab...hahaha

    BalasPadam
  42. penat perah otak, rasa surrender. haha.

    BalasPadam
  43. lol! nombor 1 je eny boleh jawab.. tp tak tawu lah betul ke tak jawapan tu :))

    BalasPadam
  44. cuba lagiiiiii...haha

    matahari
    gelas
    kereta...kah3

    BalasPadam
  45. aku nak jawab tapi aku tak tau jawapan..hehe :P

    BalasPadam
  46. 1. matahari
    2. air
    3. arnab

    hehehe

    BalasPadam
  47. 1. matahari
    2. sungai
    3. bukit

    hahaha ssh kot...

    BalasPadam
  48. alah. tak sempat nak jawab. hehehe :D

    BalasPadam
  49. 1.matahari
    2.kereta
    3.jalan

    hahahahaha =p=p=p

    BalasPadam
  50. 1.matahari
    2.kereta
    3.jalan

    hahahahaha =p=p=p

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com