Selasa, 12 Julai 2011

Lirik Lagu Babak Pertama (OST Juvana) - Drama Band



Tajuk Lagu:
Babak Pertama


Penyanyi:
Drama Band


Lirik Lagu

Babak pertama bermula saat ku terlihat mu
Waktu seakan terhenti terpinga mencari
Rasa yang takkan terungkap tak pernah ku alami
Cuba aku mengerti

Teruja aku mengejar mu
Bermimpi memiliki mu
Tanpa perlu ku endahkan dunia, dunia
Biarkan ku terus berlari
Cuba merajai mimpi
Tiap bayang mu kan ku jejaki nanti

Oh Oh Oh Oh…

Takkan ku menoleh lagi walau gelapnya hari
Ku yakin akan temui semuanya di sini
Walau ke mana kau pergi tetap akan ku cari
Ku tak akan berhenti

Teruja aku mengejar mu
Bermimpi memiliki mu
Tanpa perlu ku endahkan dunia, dunia
Biarkan ku terus berlari
Cuba merajai mimpi
Tiap bayang mu kan ku jejaki nanti

Oh Oh Oh Oh…

Oh Oh Oh Oh…

(Music Bridge)

Teruja aku mengejar mu
Bermimpi memiliki mu
Tanpa perlu ku endahkan dunia, dunia
Biarkan ku terus berlari
Cuba merajai mimpi
Tiap bayang mu kan ku jejaki nanti

Oh Oh Oh Oh…


P/S : Suka Lagu Nih (^_^)Y 

15 ulasan:

  1. blog padat... tapi laju... rahsianya???

    BalasPadam
  2. kejap kejap kejap...aku tgh refresh otak aku lagu nih camner nak nyanyi...hahahha

    BalasPadam
  3. suke sgt dy kat
    juvana tuuu..
    hahahaha
    mesti cite nora elena pun kau
    tgk kn..haha

    BalasPadam
  4. adibdaddy : saya tak faham

    merahitujambu : dah ekau tak tgok juvana..macam mana nak denagr..adoi

    nuddyra : hahahaha...refresh2...

    Far8 : aku layan drama yang best2 jer..Nora Elena best jadi aku layan jer :-)

    BalasPadam
  5. baca lirik cam best ajer..
    entah kenapa tak minat nak tenguk juvana ni..

    BalasPadam
  6. errr.. tak penah dgr le lagu.. cite juvana tu pun kdg2 tgk.. kdg2 tak tgk.. :)

    BalasPadam
  7. lagi best kalu ade lagu=)

    BalasPadam
  8. Sama! Saya suka tengok drama Juvana.. Skripnya bijak...:)

    BalasPadam
  9. wah..gile minat btl kat juvana..best benau ke pon..

    BalasPadam
  10. Juvana n juvana 2 the movie best awesome

    BalasPadam
  11. Juvana awesome n best

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com