Sabtu, 16 Julai 2011

Terima Kasih Pada Kamu


Walaupun masa kamu selalu diganggu,
Walaupun masa kamu hanya yang itu,
Walaupun si perayu bercakap beribu,
Namun kamu sentiasa sudi membantu,
Terima kasih pada kamu.

Walaupun si perayu suka mendesak,
Walaupun si perayu suka mengasak,
Walaupun si perayu banyak cekadak,
Namun kamu tidak pernah buat pekak badak,
Terima kasih pada kamu.

Si perayu banyak songeh,
Si perayu terhegeh - hegeh,
Si perayu banyak celoteh,
Namun kamu masih tersengih,
Terima Kasih Pada Kamu.

P/S : Gua Buang Tebiat Pepagi Buta!

23 ulasan:

  1. Ayat simple.. tapi berisi... best wooo...

    Nie msti perangai ko kan.. ha.. ha..

    BalasPadam
  2. as salam..
    oh. ada apa itu dengan..ini puisi?
    hehe

    sabao aja la..

    BalasPadam
  3. ni ko mesti dapat ilham dari mimpi..bagun bagun terus letak kat entry takut lupa kan.kan.kan.

    BalasPadam
  4. kurang pasti terima kasih untuk siapa, tapi tak apalah kakak sambut sama-sama hehehe

    BalasPadam
  5. sempoi bro...sesekali berpuitis.hehe.siapa kamu tu ya..hehe

    Jemputan khas ke Contest Aku Berpuisi, jom sertai =)

    BalasPadam
  6. haha siapakah si perayu tu

    BalasPadam
  7. sama2..haha..tak tau hujung pangkal cerita tp nak ucap jugak sama2 tu..huhu

    BalasPadam
  8. bienvenue, kasih diterima en. hans...haha

    BalasPadam
  9. apo yo ko merepek jang oi...hehe

    BalasPadam
  10. terima kasih pada kamu juga..

    ahaks:P

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com