Ahad, 3 Julai 2011

Terima Kasih Pada Keluarga Gua

Dua sebab berat badan gua meningkat walaupun gua cuba berdiet semula kerana :-




1) Tidak mendapat sokongan daripada keluarga dimana mak gua sentiasa masak macam - macam makanan yang menyelerakan dan memaksa gua makan sampai habis!

2) Doa - doa yang diungkapkan lebih kepada memohon berat gua naik! Asyik berkata - kata gua tidak akan kembali kurus! Bukankah percakapan itu doa?

Terima kasih kepada keluarga gua di atas kedua - dua hal di atas!

28 ulasan:

  1. haha.. sama la kita.. mak asyik masak sedap je.. apa lagi.. melantak la kerjanya.. hehe!!~




    ^^

    BalasPadam
  2. mak masak sedap lagi sedap drpd chef2 terkemuka^^

    BalasPadam
  3. hahah..sama la kita.. nenek masak sedap2 n susah hati bila saya x makan.. tapi suruh saya diet.. hahaa.. macamna kan?

    BalasPadam
  4. ok la tu.. aku ni nak gemuk, tak jugak gemuk..

    BalasPadam
  5. kih..kih...khi...sebenarnyakan semua tu atas diri sendiri je....kalau diri cakap...ahhhh...aku nak kurus, dengan usahanya InsyaAllah...kuruslah dia hehehe....

    BalasPadam
  6. hahaha..same lah kite..perli perli kite..tp masak sedap sedap..tak makan jap g kesian..sayang..tong samaph yg makan t..makankan la jugak..(poyo je nie..walhal mmg na makan..kakaka..:p)

    BalasPadam
  7. emak emak memang tak kasi diet wlpn diorang bebel suruh diet T_______T

    BalasPadam
  8. x pyh diet lah..mkn jer selagi boleh mkn, hehe

    BalasPadam
  9. nanti bila hans dah hidup berdikari atau jauh dari famili, barulah terasa badan semakin susut. hahaha..

    apatah lagi kalau dah bekerja..

    BalasPadam
  10. hahahaha...alasan nombor satu tuh memang x ble blah... hahahaha

    BalasPadam
  11. gebu la baru lebey kacak...

    awek skun suka balaks perot gebu hahahhaa

    BalasPadam
  12. hahah.. senang kau puasalah..

    BalasPadam
  13. takpe, gemok-gemok pun hensem...hahah

    BalasPadam
  14. senang btul nak gemok kan...? eurm..saya mkn byk mn pun ssh btul nak gemuk..2kg nak naik pun ssh.jgn mpi la kecewas...

    BalasPadam
  15. Banyakkan berjogging..INSYAALLAH akan berkurang berat badan hans.

    BalasPadam
  16. adoii.. bahaya jdi lagu nie.. kena berdiet la..

    BalasPadam
  17. hahaha....sgt sokong yg ptama 2 sbb naseb yg same gaq *sobs sobs*

    BalasPadam
  18. abang aku ni nanti tuff..aku jamin! :D

    BalasPadam
  19. bro tanye skit lu amik course ape ar???

    BalasPadam
  20. eleh salahkn orng lak!hahaha

    BalasPadam
  21. kalo nk berdiet mmg xleh blk kg coz mak masak sedap2 rugi kalo xmkn...hoho...hbis sume plan diet

    BalasPadam
  22. puasa lah.. :)
    nk jugak naik berat skit.. huhuhu..

    BalasPadam
  23. terima kasih emak sbb masak sedap2!!hehe

    BalasPadam
  24. hek eleh,alasan jer tu..salah sendiri kuat makan..hik2 ^_^

    BalasPadam
  25. selagi mak boleh masak.. biar la dia terus masakkan utk kita..

    betul tak??

    badan mesti naik kalau dok umah.. huhuu.. berita baik tue!!

    BalasPadam
  26. hehehe...kalao dok umah, mmg cepattt jek naik bdn kan :D

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com