Ahad, 3 Julai 2011

We Care : Mai Pakat Bantu



Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans. Hari ini gua terdetik hati nak buat entry ini khas pada sesiapa yang berkemampuan untuk membantu Puan Norma dan keluarganya yang memerlukan bantuan untuk membiayai perbelanjaan perubatan Puan Norma yang menghidap penyakit kanser. Untuk maklumat lanjut boleh KLIK SINI. Gua mendapat info ini pun daripada Entry Gadis Kampung Separa Bandar dan korang boleh lah klik untuk mengetahui lebih lanjut tentang masalah yang melanda pihak terlibat.

Gua bersetuju bahawa blogger mempunyai pengaruh yang sangat besar kepada masyarakat dan apalah salahnya kita sama-sama sebarkan tentang hal ini dan mana lah tahu jika ada manusia yang berkemampuan untuk membantu akan terbaca dan secara tidak langsung akan tergerak hati untuk menolong Puan Norma dan keluarga yang memerlukannya. Jadi, gua pun dengan sukacitanya ingin mengajak korang semua jika sudi buat lah entry tentang ini dan insyaallah mungkin ia akan membantu meringankan beban Puan Norma dan keluarganya jika diizinkan Allah.

P/S : Harap - Harap Ada Dermawan Yang Sudi Membantu Puan Norma Sekeluarga! Amin!

27 ulasan:

  1. kesiannya..
    moga dengan cara ni, ada org yg membantu

    BalasPadam
  2. jom pakat derma. sikit-sikit pun takpeh.

    BalasPadam
  3. kesiannya...
    tu la...harap2 ramai yang sudi bantu :)

    BalasPadam
  4. murni sungguh usaha bro menyebar kan berita ini untuk membantu insan yg memerlukan...keep it up bro..

    BalasPadam
  5. insyaallah ada yang sudi bantu. aminnnn.

    BalasPadam
  6. Izinkan atok share kisah ni =)

    BalasPadam
  7. insyallah,ramai yg akan membantu..

    BalasPadam
  8. semoga ini (walau hanya komentar) bisa turut meringankan beban berat tersebut :(

    BalasPadam
  9. ada gak baca kisah ni kat beberapa blog.. sama2 la kita menghulurkan bantuan dan juga doa :)

    BalasPadam
  10. ehmmm..amalan yg sangat mulia..kiter manusia ni kena saling membantu

    BalasPadam
  11. semoga keluarga ni cepat sembuh...

    thanks for the info, ngah cari orang yg selayaknya menerima bantuan ni

    ;D

    BalasPadam
  12. Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul..hrp ada org dpt bantu, klu sy mampu insyaAllah sy akan bantu jg. Hope she'll be fine...
    You're doing a good job here..

    BalasPadam
  13. InsyaAllah...harap ada yg tampil membantu

    BalasPadam
  14. betul tu hans, suara blogger ni kalau bersatu, besar impaknya. hans pun kau jangan lupa derma sekali.hehehe

    BalasPadam
  15. sedih gak baca cite dia kat blog encik ben smlm.. semoga dia cepat sembuh.. T_T

    BalasPadam
  16. doakan yg terbaik utk beliau :0

    BalasPadam
  17. owh ye, pinjam nama hans utk entri http://slpmeplz.blogspot.com/2011/07/contest-seo-aku-seorang-blogger.html

    BalasPadam
  18. kesian..

    insyallah ada yg membantu..semoga dipermudahkan jalan..

    BalasPadam
  19. semoga naseb cik Normah dpt diringankan dgn pengaruh blog ini, insyaallah..

    thanx Tun Hans..

    BalasPadam
  20. dh bce td kat blog nisa kay.. hopefully ramai yg ringankan tangan. :D

    BalasPadam
  21. semoga beliau sekeluarga tabah menghadapi dugaan itu..dan dipermudahkan segala urusan..amin

    BalasPadam
  22. semoga ramai yang membantu..:)

    BalasPadam
  23. Kesian dia T^T

    Hope sgt rmai yg tlg & dia dpt sembuh.

    BalasPadam
  24. semoga usaha murni ini diberkati..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com