Khamis, 25 Ogos 2011

Avatar Ciptaan Hans

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Sebelum ini kan gua ada buat entry berkenaan FaceYourManga dimana korang boleh reka avatar korang sendiri. Jadi, saja gua cuba - cuba reka macam - macam avatar dan hasilnya adalah seperti dibawah.


Rebecca Black


Kila Fairy


Rozita Che Wan


Ayam - Pelakon Juvana


Gadis Bertudung


Lelaki Jambu


Lelaki Lembut


Kaki Pukul Versi Lawak


Moyang Gangster


Muka Tengah Lapar


Pontianak


Hahahaha! Memang gua merepek habis mereka avatar nih! Gua main letak jer la nama sebab gua rasa macam sama jer! Kekekeke! Apa - apapun, kepada yang teringin atau berminat nak mereka avatar - avatar macam nih boleh lah klik FaceYourManga ini. Jadi, selamat mencuba!


P/S : Gelak - Gelak Aku Buat Benda Nih! Hehehehe! (^_^)Y

33 ulasan:

  1. fuyyoo...tu dia....kartunis negara....hebat2....

    BalasPadam
  2. yang gadis bertudung tu cun...

    eh2, RCW ade taik lalat kat atas mulut ke? haha

    BalasPadam
  3. Nurul Nadiah : kartunis lah sangat...hahaha

    fiq : ada kut..entah...hahahaha

    BalasPadam
  4. uhh? asal kila fairy camtu? haha...

    comei nye rozita che wan!

    BalasPadam
  5. ehehehe..comel2
    especeli lelaki lembut

    BalasPadam
  6. hahaha.. asl kilafairy jd huduh????hahaha.. asl kilafairy jd huduh????

    BalasPadam
  7. ex i si rozita pown ade..
    wah2..
    comeyy.
    :D

    BalasPadam
  8. huhu.. kenapa la kilafairy yg lawa jadi macam tu.. :p

    BalasPadam
  9. kakakaa..
    ce buat avatar ishiko satu

    BalasPadam
  10. wahhhhhhhhhhhh santeknya,,,serius cakap nih. kagum betoi ngn org pandai draw nih..

    BalasPadam
  11. cuba buat avatar queen plak.. hehehe

    BalasPadam
  12. mcm tu ke muka kila fairy? hehe..

    BalasPadam
  13. bestnyeee!!nak try jugak la..hehe

    BalasPadam
  14. cinta zulaika : xpayah draw pun.dia kita pilih je nak bentuk mana :-)

    faiz : ar ar...aku reka sendiri lah....tak percaya?

    semua : hahaha..kila fairy dagu tak jadi kan? kekekeek

    BalasPadam
  15. uhuhuh .. terbaik laa bro ..

    aku tak pg godek lagi .. uhuh

    BalasPadam
  16. tahi lalat rozita lawa :)

    BalasPadam
  17. yang kilafairy nampak huduh lah..:)

    BalasPadam
  18. Yg killafairy tu sama tang bibir, yg pontianak tu mcm juliana evana hihi

    Nak cube lah nanti!!thx Hans sbb share link =)

    BalasPadam
  19. haha, adela jugak iras sikit2 sume tu :P

    BalasPadam
  20. rase nak buad avatar diri sendiri je... bile tngok cmnie. haha pastu ley letak kn shoutbox. mention name kuar muke den ;p haha .. berangan .

    BalasPadam
  21. eee...mcm best je hans..sy nk try jgk la hehe

    BalasPadam
  22. hans, nak satu avatar boleh?..hehe.. =)

    BalasPadam
  23. pergh....haha avatar yea...! terer...

    BalasPadam
  24. waaa. kreatif la. hihi. suka tengok.

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com