Selasa, 16 Ogos 2011

Banner Blog Dari Rakan Blogger Klik1Malaysia

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans. Ini entry ringkas sahaja! Semalam teman nih hah dapat lah 2 banner comel untuk kedua - dua blog teman nih hahhh daripada Rakan Blogger Klik1Malaysia selepas mereka membuat tawaran kepada sesiapa yang berminat untuk mempunyai banner blog saiz comel ini. Teman bila nampak aja terus lah hahhhh cuba nasib! Nasib teman baiknyaaaaa sebab demenya rajin bebenor nak menolong teman nih hah!!


Blog Hans


Blog Filem


Jadi, kepada sesiapa yang sebelum ini yang pernah bertanya pada teman,"Hans tak ada ker banner 150 x 150 sebab saya ingat nak letak dekat blog saya!" maka kome dah boleh lah ambil dan tempek dekat blog kome kalau sudi! Kalau tak sudi teman bako kang! Hehehe! Memang seronok bebeno temannya bila dapat banner comel nihhah! Jadi, teman nak mengucap bebanyak terima kasih lah pada kome dibawah nih yang sudi bersusah payah buat banner untuk kedua - dua blog teman yer. Terima kasih sangat - sangat!


Klik Untuk Informasi Lanjut


P/S : Kome Nak Juga Ker Yeop Banner Blog? Cer Minta Tengok! Mana Tahu Kome Dapat Juga Ker! (^_^)Y

8 ulasan:

  1. kau taknak buat banner tuk aku pon

    BalasPadam
  2. Wadi : celah mana aku buat banner plak? pelik la ko nih...sah tak baca!! hahaha

    BalasPadam
  3. nana dh curi abnner hans letak kat blog nana!!

    BalasPadam
  4. wowww dah ada banner yeayyy!!! =D

    BalasPadam
  5. hannnn...tolong mintakkan lehhhhhhhhhhhhh...
    ~sambil kelip2 mata~ hahahaha

    BalasPadam
  6. untunglaa dah ada banner sendiri. hehe

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com