Selasa, 23 Ogos 2011

Berperang Dengan Ketuhar

Nampaknya esok gua akan mula berperang dengan ketuhar dan mungkin akan berlaku persiapan seperti gambar di bawah sebelum peperangan berlaku!!


Gambar Hiasan


Tak tahu lah esok apa hasilnya jadi gua perlu berehat secukupnya sebelum bersengkang mata menghasilkan biskut raya yang sedap. Adakah hasilnya nanti akan menjadi seperti gambar di bawah atau lebih menarik dan sedap?


Gambar Hiasan


Moga - moga esok hasilnya menjadi. Doakan kejayaan gua dan emak gua! Gua tidur dulu untuk kumpul tenaga! Assalammualaikum!!

18 ulasan:

  1. wahhh rajin nye! hehehe :P

    BalasPadam
  2. reti kau hans?HAHA..kau tu ape je geti..mentekedarah tau le kan?

    BalasPadam
  3. hans..rancang nak buat biskut raya ape?nak taw ni..:)

    BalasPadam
  4. kau pun buat sama? tak caya ah aku. kau mesti jadi tukang rasa ni.

    BalasPadam
  5. harap2 sedap eh..hehehehhe

    Sila baca ini> http://kisahcikparo.blogspot.com/2011/08/kenapa-ada-yang-nak-ambil-hak-milik.html dan tolong sebarkan..

    BalasPadam
  6. xpyah gedik sgt la smpai nk smpan energy bgai.. aku steady je buat kuih dr pagi smpai ptng.. pastu mlam smbung balik smpai subuh.. hahahaaha

    BalasPadam
  7. Ala, senang je buat biskut raya ni.
    Tengok resipi, sediakan bahan bahan dia.
    Dah jadi.
    Hahaha.

    BalasPadam
  8. Huih pandainyer hans buat kueh yer....heee bertuahnya mak ko. harap2 anak2 jantan akak esok2 pon rajin jugak ler mcm ko ni dik. almaklum seme lelaki kan...

    BalasPadam
  9. moga2 menjadi lah kuih raya tu yer

    BalasPadam
  10. bagus toll

    thn ni adalah kali pertama den buat biskut ry
    tu pn sbb dk umh sewa

    BalasPadam
  11. Terer lah.. Aku nie belum pernah buat lagi biskut.. Makan biskut tu biasalah... haha...

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com