Rabu, 31 Ogos 2011

Duit Raya

Cantik Gua Lukis


DIMANA ENGKAU WAHAI DUIT RAYA??

MENGAPA GUA BELUM DAPAT DUIT RAYA?

BILA GUA AKAN DAPAT DUIT RAYA?

SIAPA AKAN BAGI GUA DUIT RAYA?

KENAPA TAK BAGI GUA DUIT RAYA?


P/S : Sob Sob Sob T_T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


20 ulasan:

  1. nk duit ry jugak kalau belum abis blaja kan..

    BalasPadam
  2. haha! selamat hari raya aidilfitri ya..^^

    BalasPadam
  3. dah tua tak dapat dah duit raya..hihi

    BalasPadam
  4. Dah tua2 pun nak mintak duit raya jugak ker? haha..

    BalasPadam
  5. hek2x.. sbb kau dh besar org xkasi ahh.. kalau kecik cm ak baru org kasi..

    belum raya lg org dh kasi duit raya kat aku..

    BalasPadam
  6. nak jugak duit raya weii

    BalasPadam
  7. bro..duit raye aku dah lebih seratus dah..hehhee

    BalasPadam
  8. walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    BalasPadam
  9. dah tuo2 ni den dpt la gak duit rya.. lepas la nk makan expresso kat oldtown..haha

    BalasPadam
  10. ko dah tua bangka da...

    kecuali aku ar, menten jambu hahahaha

    BalasPadam
  11. salam aidil fitri bro...jemput mai rumah =)

    BalasPadam
  12. masuk raya kedua ni, baru ayah aku je yang bagi duit raya. kenapa aku disisihkan dari kanak2 yang beraya bersama??? sepatutnya aku pun dapat sampul duit raya jugak..

    BalasPadam
  13. keh2.samo la kite hans.tak dapet da duit rayo lagi :)

    BalasPadam
  14. duit raya mintak kt mesin ATM :D

    BalasPadam
  15. asrul : muka ko jambu? macam xkena jer!! KAHKAHKAHKAH!!

    Asada : yeyeyeye...aku dah dapat duit raya..alhamdulillah hari ke-2 ni ramai bagi..hehehehe

    BalasPadam
  16. mana leh dpt duit raya..dh bosakan

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com