Khamis, 25 Ogos 2011

Menang Contest Duit Raya Dari Puan Bee

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans. Alhamdulillah sejak bulan Julai sehingga membawa kepada bulan Ramadhan sekarang nih memang rezeki aku murah! Syukur sangat - sangat dengan rezeki yang Allah limpahkan dekat aku nih. Hari ini aku mendapat satu berita gembira bahawa aku menang Kontest Duit Raya Anjuran Puan Bee dan walaupun hanya mendapat tempat ke-2 tetapi alhamdulillah itu pun tetap rezeki.


Perbezaan Sikit Jer Dengan Pemenang Tempat Pertama (^_^)Y


Apa - apapun, sebenarnya memang tak sangka dapat menang tempat ke-2 nih sebab memang ramai peserta yang join. Jadi, terima kasih kepada Puan Bee, penaja dan semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung yang menjadikan aku terpilih berada di tempat ke-2 tu. Alhamdulillah!


P/S : Merasa Juga Dapat Duit Raya Tahun Nih!(^_^)Y

19 ulasan:

  1. tahniah2 :) bp;eh la belanja KFC.

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..
    tahniah Hans..

    BalasPadam
  3. waaa. dpt duit raya. kene share la mcm ni. hihi

    BalasPadam
  4. perghh ...best ah dapat duit raya ...

    BalasPadam
  5. baiklah..
    duet raya ye.. sharing is caring, sekian :P

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah....bestnye...tahniah

    BalasPadam
  7. perghh..100...dah boleh beli kasut raya berlampu..heheh

    BalasPadam
  8. tahniah hans!
    dapatjugak duit raya rm100....my uncle bagi....lalalaa...

    BalasPadam
  9. wooo,

    boleh bayar zakat dekat aku.


    wakakakkakaak !!

    BalasPadam
  10. tahniah en. hans sbb menang lagi, murah rezeki. bole la menmbh kekacakan dgn rm100 tu, haha (:

    BalasPadam
  11. wah tahniah banyak tu 100...blh buat beli baju raya..heheh

    BalasPadam
  12. WAHHHHHHHHHHHHHH

    nak duit raya jugakkkk ;p

    BalasPadam
  13. dapat seratus tuuu wahh.. belanja mekdi k.

    BalasPadam
  14. Tahniah Hans...

    Rezeki Syawal...
    Boleh la bagi duit raya.. Ha. Ha..

    BalasPadam
  15. hamboi! nak cikit...syoknye..tahniah ek..

    BalasPadam
  16. boleh laa share duet raya same2 kn??hee

    BalasPadam
  17. tahniah! duit raya! duit raya! bak sini siket. :D

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com