Ahad, 14 Ogos 2011

Menang Saguhati

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulillah! Gua menang lagi contest yang disertai cuma menang saguhati sahaja lah! Jadi, tak dapat lah gua nak memberi baju kelawar pada kakak gua! Tak apa lah kak! Lu beli sendiri jer lah! Bonus pun dapat kan! Hehehehe!


Klik Untuk Melihat Keputusan (^_^)Y


Waktu dapat tahu keputusan diumumkan tu memang berdebar - debar juga lah! Gua terasa macam nak menang tapi alhamdulillah memang ada rezeki juga kali nih sebab tengok - tengok header gua ada terpampang dekat entry tersebut. Jadi, memang gembira lah kan. Alhamdulillah! Rezeki!


Alhamdulillah!!!


Jadi, gua pun nak ucap tahniah juga lah pada semua pemenang - pemenang yang lain! Sekarang gua tengah berangan - angan jadi pengacara rancangan Best In The World nih. Seronoknya kalau berpeluang jadi pengacara dalam rancangan makan - makan macam nih. Hahaha! Lapar betul hari nih sebab hujan dan sejuk pula cuaca! Mula lah rasa macam kanak - kanak baru pertama kali belajar puasa! Hehehehe!


Klik Gambar Untuk Melihat Info Rancangan Ini


Okay lah! Gua nak buat entry sokong Dato Lee Chong Wei kejap! Jumpa lagi dekat entry baru lepas nih! :-)




13 ulasan:

  1. hang nak jadik bapak orang dah,tak de makna nak kanak-kanak lagi.. hahaha

    TAHNIAH!!

    BalasPadam
  2. wah tahniah hans.. semoga impian ko tercapai.. hahaha..

    BalasPadam
  3. heheh .. okay r tu bro ..
    menang jugak kan hehhe

    BalasPadam
  4. Tahniah! Saya dah banyak kali joincontest dalam blog pun tak pernah menang walau saguhati hoho D:

    BalasPadam
  5. nak cakap tahniah juga. rajin Hans ni. menantu sape ni? ;-)

    BalasPadam
  6. tahniah tahniah . . selalu ade luck eh hehe . jeles plak . wahaha .

    BalasPadam
  7. rezeki bertambah2 ko sekarang...Alhamdulillah

    BalasPadam
  8. tahniah bro.....pelampau contest..muahaha

    BalasPadam
  9. beshnyer bile join sesuatu kontest tuh menang!..huawaa..xpernh rasai lgi,huhu2...

    BalasPadam
  10. wah..tahniah.
    hans ni mmg bertuah sungguh yer..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com