Isnin, 22 Ogos 2011

Mona Lisa

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans. Sebenarnya tadi gua tengah belek - belek entry gua yang lama - lama sebab nak cari entry yang paling banyak dapat komen sebab gua rasa macam nak join contest 100 Penulis tu. Alih - alih gua terjumpa entry lama gua nih dan bikin gua ketawa di malam hari jer! Jadi, gua sajalah letak balik kepada sesiapa yang belum baca dan tengok lagi entry nih! Semoga terhibur!


ENTRY GUA PADA TAHUN LEPAS


Monalisa


Mesti korang pernah tengok gambar di atas nih kan? Ini ialah gambar Monalisa. Hari ini dunia digemparkan dengan penemuan sekeping gambar yang dipercayai gambar kembar kepada Monalisa. Rupa - rupanya tanpa disangka - sangka Monalisa mempunyai seorang kembar yang sangat comel. Korang nak tahu siapa kembar Monalisa tu? Cuba korang tengok gambar dekat bawah nih.


Monalihans - Dipercayai Kembar Kepada Monalisa


Menurut saksi yang menjumpai gambar ini di dalam peti lama yang dipercayai peti harta karun di sebuah pulau terpencil, dia percaya gambar ini merupakan gambar saudara kembar kepada Monalisa. Dipercayai kembar Monalisa bernama Monalihans. Nilai gambar ini dianggarkan bernilai jutaan ringgit. Jadi, percayakah anda sekarang bahawa Monalisa mempunyai kembar?


P/S : Terima Kasih Kepada Kawan Gua Iaitu Si Deja Yang Mencipta Wajah Monalihans Tu! (^_^)Y

49 ulasan:

  1. uish.. memang sebijik r...hahaha..

    BalasPadam
  2. Cik Tenggiling : hahahaha

    Shera Haifa : ekekeke..tak sangka kan?

    Hazirah : mimpi ngeri la ekau malam nih...hahahaha

    BalasPadam
  3. entry ekau nie dulu dan kini wat aku gelak xingat dunia hahahaaa!!

    BalasPadam
  4. fak. hahaha. okay, memang xleh blah.

    BalasPadam
  5. errrr..bapak ah..muka gay!HAHAH

    BalasPadam
  6. HAHAHAHAHA! Ni confirm harga lukisan Monalihans lagi mahal dari Monalisa!

    BalasPadam
  7. xleh lah..*hans xy yg sudah lupus*

    BalasPadam
  8. huhu.. lagi seksi and vogue dr monalisa kot.

    BalasPadam
  9. weh au x leh copyy la yang new klip klip tu.. huhuhu

    BalasPadam
  10. hahahaha sengal pulak aku tgok gambar monalihans tu haha

    BalasPadam
  11. Haha. Macam mana nak buat muka macam tu?

    BalasPadam
  12. seiras.. eh2. silap2. dua iras.
    :D

    BalasPadam
  13. kembar yang ni dah daftar kat rekod sejarah dunia ke?

    BalasPadam
  14. eh eh.. ye la pelanduk dua serupa kekeke... Lawak ler hans pagi buta ni kekeke...

    BalasPadam
  15. kihkihkih nana bru perasan..hari tuh ridset :))

    BalasPadam
  16. memang serupa...yang ni berapa nilai plak lukisan..mesti mahal kan monalihans :P

    BalasPadam
  17. Tak tau pulak Monalisa ada kembar.. haha...

    BalasPadam
  18. haha..memang kelakar..keh keh keh...

    BalasPadam
  19. monalihans? boleh pulak pakai spek.. haha..

    BalasPadam
  20. Mona Lisa berkaca mata punya version. Haha.

    BalasPadam
  21. seksi2.. hahaha.. muka lebih kurang ja :D kakakaka

    BalasPadam
  22. sungguhhhh....

    tak percaye.. hehe

    BalasPadam
  23. muke seiras giler..HAHA..

    dasyat..dasyat :D

    BalasPadam
  24. hahahaha gelak guling² sampai jatuh katil , memang x boleh blah la gambar nie..

    BalasPadam
  25. owhh chomel sungguh kembar dia tu..hahaha

    BalasPadam
  26. xsangka ko ni adik-beradik mona lisa..hahah

    BalasPadam
  27. wah menakutkan !!! hantu kembar ni !! tidak !!

    BalasPadam
  28. hahahah monalihans. tp kalo x sengih mesti lagi sejibik :P

    BalasPadam
  29. hahaha..nsem la monalihans tu..lawak gila..

    BalasPadam
  30. monalisa lah sangat. haha

    BalasPadam
  31. ini kembar lain mak lain bapak nie...

    BalasPadam
  32. haha..tibe2 jer muka nampak pelik

    BalasPadam
  33. eh comelnye kembar monalisa. :P

    BalasPadam
  34. hahaha aku tak caya hhaha..;p..lawak dowh gambar tuh..hehhe hensem lagi yang gambar pertama hehe

    BalasPadam
  35. hahah monalihans haha seram jadinya hehe

    BalasPadam
  36. tak sangka monalihans tu kembar monalisa hahaha :P

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com