Isnin, 22 Ogos 2011

Mona Lisa

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans. Sebenarnya tadi gua tengah belek - belek entry gua yang lama - lama sebab nak cari entry yang paling banyak dapat komen sebab gua rasa macam nak join contest 100 Penulis tu. Alih - alih gua terjumpa entry lama gua nih dan bikin gua ketawa di malam hari jer! Jadi, gua sajalah letak balik kepada sesiapa yang belum baca dan tengok lagi entry nih! Semoga terhibur!


ENTRY GUA PADA TAHUN LEPAS


Monalisa


Mesti korang pernah tengok gambar di atas nih kan? Ini ialah gambar Monalisa. Hari ini dunia digemparkan dengan penemuan sekeping gambar yang dipercayai gambar kembar kepada Monalisa. Rupa - rupanya tanpa disangka - sangka Monalisa mempunyai seorang kembar yang sangat comel. Korang nak tahu siapa kembar Monalisa tu? Cuba korang tengok gambar dekat bawah nih.


Monalihans - Dipercayai Kembar Kepada Monalisa


Menurut saksi yang menjumpai gambar ini di dalam peti lama yang dipercayai peti harta karun di sebuah pulau terpencil, dia percaya gambar ini merupakan gambar saudara kembar kepada Monalisa. Dipercayai kembar Monalisa bernama Monalihans. Nilai gambar ini dianggarkan bernilai jutaan ringgit. Jadi, percayakah anda sekarang bahawa Monalisa mempunyai kembar?


P/S : Terima Kasih Kepada Kawan Gua Iaitu Si Deja Yang Mencipta Wajah Monalihans Tu! (^_^)Y

49 ulasan:

  1. uish.. memang sebijik r...hahaha..

    BalasPadam
  2. uishh.. tak sangka yaa,,
    =)

    BalasPadam
  3. hanssss...its creepy man!!!

    BalasPadam
  4. Cik Tenggiling : hahahaha

    Shera Haifa : ekekeke..tak sangka kan?

    Hazirah : mimpi ngeri la ekau malam nih...hahahaha

    BalasPadam
  5. entry ekau nie dulu dan kini wat aku gelak xingat dunia hahahaaa!!

    BalasPadam
  6. fak. hahaha. okay, memang xleh blah.

    BalasPadam
  7. HAHAHAHAHA! Ni confirm harga lukisan Monalihans lagi mahal dari Monalisa!

    BalasPadam
  8. xleh lah..*hans xy yg sudah lupus*

    BalasPadam
  9. huhu.. lagi seksi and vogue dr monalisa kot.

    BalasPadam
  10. weh au x leh copyy la yang new klip klip tu.. huhuhu

    BalasPadam
  11. hahahaha sengal pulak aku tgok gambar monalihans tu haha

    BalasPadam
  12. Haha. Macam mana nak buat muka macam tu?

    BalasPadam
  13. seiras.. eh2. silap2. dua iras.
    :D

    BalasPadam
  14. kembar yang ni dah daftar kat rekod sejarah dunia ke?

    BalasPadam
  15. eh eh.. ye la pelanduk dua serupa kekeke... Lawak ler hans pagi buta ni kekeke...

    BalasPadam
  16. kihkihkih nana bru perasan..hari tuh ridset :))

    BalasPadam
  17. memang serupa...yang ni berapa nilai plak lukisan..mesti mahal kan monalihans :P

    BalasPadam
  18. Tak tau pulak Monalisa ada kembar.. haha...

    BalasPadam
  19. haha..memang kelakar..keh keh keh...

    BalasPadam
  20. monalihans? boleh pulak pakai spek.. haha..

    BalasPadam
  21. Mona Lisa berkaca mata punya version. Haha.

    BalasPadam
  22. seksi2.. hahaha.. muka lebih kurang ja :D kakakaka

    BalasPadam
  23. sungguhhhh....

    tak percaye.. hehe

    BalasPadam
  24. muke seiras giler..HAHA..

    dasyat..dasyat :D

    BalasPadam
  25. hahahaha gelak guling² sampai jatuh katil , memang x boleh blah la gambar nie..

    BalasPadam
  26. owhh chomel sungguh kembar dia tu..hahaha

    BalasPadam
  27. xsangka ko ni adik-beradik mona lisa..hahah

    BalasPadam
  28. wah menakutkan !!! hantu kembar ni !! tidak !!

    BalasPadam
  29. hahahah monalihans. tp kalo x sengih mesti lagi sejibik :P

    BalasPadam
  30. hahaha..nsem la monalihans tu..lawak gila..

    BalasPadam
  31. monalisa lah sangat. haha

    BalasPadam
  32. ini kembar lain mak lain bapak nie...

    BalasPadam
  33. haha..tibe2 jer muka nampak pelik

    BalasPadam
  34. eh comelnye kembar monalisa. :P

    BalasPadam
  35. hahaha aku tak caya hhaha..;p..lawak dowh gambar tuh..hehhe hensem lagi yang gambar pertama hehe

    BalasPadam
  36. hahah monalihans haha seram jadinya hehe

    BalasPadam
  37. tak sangka monalihans tu kembar monalisa hahaha :P

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com