Ahad, 7 Ogos 2011

Salah Faham Ber-chatting Dari AmanWan



Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans. Selalunya gua sangat susah nak berkongsi video - video sebegini di blog gua tetapi untuk hari ini gua sangat gembira untuk berkongsi salah satu video yang bagi gua sangat terbaik daripada AmanWan. Aku suka keempat - empat situasi yang dipaparkan dan sememangnya apabila ia membabitkan emosi dan riak wajah manusia yang kita tidak dapat lihat secara terus maka macam - macam perkara yang boleh berlaku sama ada ke arah negatif atau positif.


 Tuala Sapa Lah Cik Tijah Rembat Nih? Hahahaha!


Gua rasa mungkin kesemua kita pernah mengalami situasi macam nih sama ada kita berada di pihak yang beremosi atau di pihak yang teraniaya gara - gara teknologi masa kini. Apa - apapun, gua sangat suka video daripada AmanWan ini tambah - tambah watak si Tijah yang bertudungkan tuala tu! Hahahaha! Walaupun gua terkekeh - kekeh ketawa namun banyak juga pengajaran yang gua dapat daripada video nih! Jadi, selamat menonton semua!

22 ulasan:

  1. kau ni. aku dah tak tau nak gelak mcm mne dah

    BalasPadam
  2. memang idea kreatif btul...bila lagi bro nak main vlog pula? haha

    BalasPadam
  3. wadi : urat ketawa dah putus ke? hahaha

    azhan : hahah..aku selesa menaip kut...masih tak ada kekuatan nak buat vlog nih

    BalasPadam
  4. tak menahan. PERGI MAMPOS? kan dah mampus betul. wkakaka

    BalasPadam
  5. wehhhh..tgk separuh je pon dah lawak ok! HAHAHA <--ni btl2 ketawa ye.. =P

    BalasPadam
  6. da tengok da semalam..hee..mang lawak :)

    mamat nie comey r..HAHA :)

    BalasPadam
  7. dammnnn itt..b.band aku buat hal..separuh ja dpt..comel gk. series lawak..

    BalasPadam
  8. lawak betol;) tapi boleh diambil pengajaran =)

    terbaik ah!

    si tijah memang cute jerk.Heeee:))

    BalasPadam
  9. tak dapat tengok. brukband limit. huhuhuhu. nnti den tengok.

    BalasPadam
  10. aku tengok video ni 2-3 kali. gelak kat part si tijah sedih ade jerawat tu. memang lawak muka dia. hihi. tapi 4 situasi yg dia cakap tu betulkan.

    BalasPadam
  11. okayyyy perut da saket sb ketawa! da la tgh kenyang bebuka ni ngehe

    BalasPadam
  12. haha! nice! lagi sorang pendatang baru dalam dunia vlog. dulu selalu layan anwarhadi dgn matluthfi, sekarang dia ni pulak. first tgk vdeo dia, yg ala2 KL gangster tu. HAHA :D

    BalasPadam
  13. haha....dia comel.sekian.

    tp matlutfhi tetap terbaek

    BalasPadam
  14. Mukanya macam Aaron Aziz tapi versi tembam punya.. haha..

    BalasPadam
  15. Ok. Aku gelak sebab muka dia COMEL waktu bercerita.
    Ha-ha-ha:D

    Musicbrilliant.com

    BalasPadam
  16. hahahaha :)) dah pnah tgok vdeo ni kat fb. tp mmg terkena btg hidung sdiri lew. hahaha

    BalasPadam
  17. aku tabik kat dia punya isi .. memang mantap gila ... hahaha

    n cara dia buat chatting tuh sangat terbaik .. uhuhuh

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com