Khamis, 1 September 2011

Tak Tau Nak Letak Tajuk Apa

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans. Sebab sekarang masih kepenatan beraya jadi gua update ringkas jer lah!! Alhamdulillah akhirnya gua dapat juga duit raya!! Yeyeyeyeyeyeye!! Dan seronoknya bila dapat bagi duit raya dekat anak buah! Hehehehe!!! Lepas tu seharian melayan tetamu yang memang tak putus - putus datang ke rumah!!! Letih tapi rasa gembira!! Yang seronoknya tu bila tetamu - tetamu suka makan biskut sdn. bhd. hasil buatan gua dan mak gua! Alhamdulillah!! Rasa seronok betul!

Hari raya ke-2 memang gua keluar daripada pagi sampai ke malam. Waktu pagi gua ikut keluarga pergi beraya dekat rumah kawan - kawan mereka. Lepas tu adik beradik datang rumah pula waktu petang tu!! Memang meriah betul! Lepas tu gua keluar dengan member gua pula pergi jumpa senior merangkap teman baik gua!!


 Adik Aku Buat!! Kacak Kan? Hehehehe!!



Selepas kali terakhir gua jumpa dia lepas gua ambil slip keputusan SPM dan akhirnya dapatlah gua bertemu setelah sekian lama tak berjumpa. Memang seronok! Walaupun dah lama tak jumpa tetapi kami masih ramah macam dulu! Bayangkan jumpa - jumpa jer dah gelak ketawa mencarut siap macam waktu zaman - zaman sekolah dulu! Hahahahaha!! Alhamdulillah!!

Senang cakap hari raya bagi gua sekarang sangat seronok kerana selain berkumpul dan meraikan bersama seluruh ahli keluarga....gua juga dapat berjumpa kawan - kawan dan dapat berkongsi kejayaan dan pencapaian mereka. Paling seronok tu bila kawan - kawan baik korang masih lagi ingatkan korang dan tak pernah sombong atau bongkak dengan kejayaan yang mereka raih! Gua sangat gembira kerana punya kawan sebegini! Alhamdulillah! Jadi, selamat hari raya semua!


P/S : Berat Badan Meningkat Dengan Angka Yang Cukup Membimbangkan!!

20 ulasan:

  1. uish nampak sangat banyak duit raya tu. meh shareshare skit.. hehe

    slamt hari merdeka raya !

    BalasPadam
  2. lepas ni puasa enam... hehehe...

    BalasPadam
  3. lepas ni kurang-kurangkanla makan ye hans..

    BalasPadam
  4. wadi : ???

    nica : mana ada banyak pun,..hahaha

    shandye : hahaha...susah sikit...jemputan ramai sangat nih

    cik paro : ke arah itu :-)

    Bapak : selamat hari raya Bapak :-)

    BalasPadam
  5. lepas ni kena kuruskan badan lah nampak gayanyaa.

    BalasPadam
  6. rya ke2 ni aku dok umah je.. huhu

    BalasPadam
  7. kene diet arh pasni. haha. nway. selamat hari raye.. :)

    BalasPadam
  8. berat badan semakin meningkat..hehe..mmg bahana hari raya la tu..

    BalasPadam
  9. haha..relax2 ..kejap jer berat badan tu meningkat..hehehe

    BalasPadam
  10. aku juga yang menggemmukkan diri kat rumah...kawan2 ramai dah kawen..raya kat umah mentua depa...

    BalasPadam
  11. Meriah gak raya ko tahun nie... Mesti banyak duit raya nie... haha..

    BalasPadam
  12. amboi
    seronoknyer dpt duit raya..

    nnt buatlah giveaway
    utk hadiah kuih raya dari Tun Hans sdn bhd tue yer..

    BalasPadam
  13. siap dapat duit raya lagi kan??? eheheheh

    time2 raya la biasanya jumpa kawan lama ark??

    berat badan gua sepuloh kali ganda naik

    BalasPadam
  14. kawan! berat naik berapa? hahaha.. tak berani betul nak pandang penimbang berat skrg nih,agaga...

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com