Selasa, 13 September 2011

Jom Jawab Kuiz How Malaysian Are You?

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Gua hari nih rasa mengantuk gila! Padahal baru pukul 8.30 malam! Haihhh!! Hah! Gua nak berkongsi dengan korang satu kuiz yang agak menarik daripada Churp Churp. Kuiz nih mempunyai 11 soalan dan dan memang seronok gila aku jawab sebab soalan dia ada yang agak kelakar dan ada yang memang betul - betul menarik!

Klik Gambar Macha Untuk Jawab Kuiz How Malaysian Are You?


Tetapi, gua bagitahu siap - siap lah bila korang semua selesai menjawab kuiz nih maka gua dapat lah 50sen bagi setiap satu kuiz yang lengkap dengan jawapannya! Jadi, jangan cakap gua tak bagitahu pula yer! Apa - apapun, gua dapat 90% markah jadi gua agak Malaysian lah! Hehehehe! Okaylah! Selamat menjawab dengan jujur yer!



Klik Banner Ini Untuk Menderma


P/S : Jawab Lah Poll Kalau Rajin! Gua Nak Tidur Dulu! Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera! (^_^)Y


15 ulasan:

  1. mcm seronok jerr..ni dh jwb poll kt sidebar tu..agak kreatif soklan2 hans hehe

    BalasPadam
  2. jawab juga kuiz nih dah kat churpchurp. hehe

    BalasPadam
  3. saya dah buat, dapat 85% heeee

    BalasPadam
  4. aisey, kena login ngan FB la pulak.
    FB masih deactivate, so tak dapek la den nak nolong eh~~~

    ~selamat hari raya Hans ^__^Y

    BalasPadam
  5. best la jawab kuiz ni.. tapi x dapat 100%..

    You score is 90%.. ok la kan.. grad A lagi tu.. hehee..

    BalasPadam
  6. aku 100% haha pandai2 je
    beb, aku pinjam nama ko skit lam entry baru eh

    BalasPadam
  7. okay Hans, dah jawab!
    ^_^

    ~dapat 75% je... gagagagaaa

    BalasPadam
  8. ko tido siang siang ke. makin gemuk la ko.

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com