Isnin, 26 September 2011

Lirik Lagu Lelaki Seperti Aku - Alif Satar



Tajuk Lagu:
Lelaki Seperti Aku


Penyanyi:
Alif Satar


Lirik Lagu:

Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Memang tak ada lelaki sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak
Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lelaki yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang tak ada lelaki seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak
Memang tak ada lelaki setampan aku
Tapi yang lebih tampan banyak

Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

Oh baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oh baby
Jangan kau dendam
Sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka mendua
 Ooooooooooooooo

Oh baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oh baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu
Oh baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oh baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak


P/S : Lagu Dah Lama Tetapi Gua Baru Terdengar! Layan Beb! Lagu Nih Macam Kisah Gua Jer Sebab Ada Sebut Tampan! Hahahaha! (^_^)Y


20 ulasan:

  1. bukan ko more suitable lagu tomok ker?kakaka

    BalasPadam
  2. di timpa perasann nampaknya dia...huhuhu..mama gurau jerk...keep macho bro

    BalasPadam
  3. hans...iqa mnymph gler 1st tymvdgr lagu ni...lirik die cm poyo yg amat!
    tp lme2 tu iqa dgr jgk...siap nyanyi lg...ahax!

    BalasPadam
  4. Tak pernah dengar lagi lagu nie..

    BalasPadam
  5. mcm mne lagu ni? ermm..kureng follow la alif ni

    BalasPadam
  6. gila la lirik lagu ni
    humble gila,hahaha

    nk try donlod dengar
    tak pernah dgr lagi bro
    ketinggalan zaman betul aku

    BalasPadam
  7. hans = tampan?
    cam x sesuai..ehehhe

    BalasPadam
  8. dah pernah dengar lagu ni..memang best giler lagu ni.

    BalasPadam
  9. aku suka lagu, plis3 tu...

    lawak dowh...

    =)

    BalasPadam
  10. lw d kcii ubh lakii sprti ak ,jd prempuan sprtii ak bley kae t2 hehe...

    BalasPadam
  11. boyfriend saya slalu nyanyi lagu ni kat kelas depan saya plak tu .abang alif terbaik lah.(drama fail riz) best.tapi dah tamat

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com