Rabu, 21 September 2011

Review Johnny English Reborn




Hari nih gua tak sempat nak update blog nih sebab kesibukan mencemburui hubungan gua dan blog gua! Hahahaha! Apa - apapun, ada 2 perkara yang terjadi dekat gua sewaktu menonton filem ini :-

1) Orang yang duduk sebelah gua yan gua tak kenal siapa dia dan sudah semestinya dia pun tak pernah kenal gua tiba - tiba mempelawa gua makan popcorn yang dibeli oleh dia. Gua menolak dengan baik jer lah pelawaan dia tu. Hahahaha!

2) Ada budak perempuan kecil nak duduk dekat kerusi sebelah gua! Mula - mula ayah dia suruh duduk kerusi lain dan kerusi tu ayah dia duduk tetapi akhirnya budak tu nak juga duduk kerusi bersebelahan gua. Lepas tu tangan tak reti duduk diam mengganggu bahu gua. Nasib comel jadi gua abaikan sahaja gangguan tu! Hahahaha!

Apa - apa pun, filem terakhir Rowan Atkinson nih memang terbaik lah bagi aku! Selamat menonton kepada yang masih belum menonton!


P/S : Tiba - Tiba Lapar Popcorn! Silap Tak Terima Pelawaan Orang Sebelah Tadi! Hahahaha!!!


16 ulasan:

  1. eh, lagi satu. ce kau belanje aku tgk wyg pulak. ce belanje

    BalasPadam
  2. kahkahkah. jual mahal sgt.
    kalu pompuan sure aku x menolak.
    die bg popcorn, aku bg no tepon.
    =P

    BalasPadam
  3. oh myy.. nak sangat tengok cite nih tapi tak sempat kot. Download je la nanti.

    Amboiiiii baik giler oh pelawa popcorn.

    BalasPadam
  4. Nasib budak yang pegang bahu engkau.. Kalau bapak budak tak tahu la apa nak jadi.. haha...

    BalasPadam
  5. haha,sweet nye yg offer popcorn tu.. lelaki ke pempuan? haha..

    BalasPadam
  6. masih belum berkesempatan nak nengok citer tue...

    BalasPadam
  7. tu lah.. rezeki jangan ditolak.. budak kecik tu suka dekat hans kot.. hehe..

    BalasPadam
  8. memang best cit ani...hehehehhehe

    BalasPadam
  9. haha asal tetiba sopan sgt tolak pelawaan tu...bungkus bwk balik la...

    weh sgt tringin nk tgk..aritu hall penuh demmm

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com