Khamis, 15 September 2011

Sakit Tekak

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans. Wah! Hari ini daripada pagi sampai ke petang gua bertapa dekat Homestay Mada Pulau Pisang bersama rakan - rakan praktikal gua sempena satu majlis yang dianjurkan oleh tempat gua sedang praktikal sekarang!




Waktu mula - mula sampai tu memang bosan gila sebab orang tak ramai datang! Sudah lah hari nih cuaca panas gila! Tiba - tiba saja tekak gua rasa sakit dan batuk - batuk! Mula lah gua rasa tak senang duduk! Dalam hati fikir nak balik jer! Hahaha! Dalam sakit tekak tu boleh pula pergi beli aiskrim dan makan dengan kawan - kawan praktikal depan ular sawa yang besar gedabak! Ular sawa nih gua rasa kalau gua jumpa depan - depan memang gua cabut lari sudah!! Besar gila kut! Hahahaha!!!


Ini Gambar Ular Dekat Homestay Tu! Gua Cari Dekat Google Tadi!
Lupa Nak Snap Sebab Tengah Menikmati Aiskrim Waktu Tu! Gagagagaga!


Alhamdulillah petang tu majlis meriah dengan ramai orang! Tak ada lah rasa bosan! Hohohoho!! Dengar budak - budak menyanyi semua! Memang layan sudah! Yang tak tahan tu ada orang tua pun sakan nak menyanyi juga! Haih! Ada seorang tu buat gua rasa malu nak tengok dia menyanyi! Dasyat betul! Tadi gua ternampak seorang budak kecil nih! Usia dalam 2-3 tahun lah kut! Comel gilaaaaaaaaaaaa!! Rambut dia kerinting panjang! Haihhh!! Rasa macam nak culik bawa balik rumah jer!! Gua cukup suka budak - budak kecil rambut kerinting panjang nih! Rasa mereka sangat comel! Hehehehe! Apa - apapun, setakat ini jer lah gua merepek kali nih! Nanti gua merapu meraban lagi! Assalamualaikum dan salam sejahtera!


Waktu Tengah Bosan - Bosan Gua Ambil Lah Gambar Nih! Hahaha!


Okay! Entry gua yang seterusnya nanti gua ingat nak masuk kan pendapat anda yang terpilih dekat entry gua! Jadi, gua nak anda bagi pendapat anda apabila anda berhadapan dengan satu situasi seperti dibawah :-


Anda ada dua orang rakan iaitu rakan A dan rakan B! Kedua - dua rakan tersebut baik dengan anda! Tetapi, apabila anda bersama dengan salah seorang daripada mereka pasti mereka akan berbicara perkara yang tidak baik tentang rakan anda yang seorang lagi. Seperti contoh rakan A akan memberitahu anda rakan B ini teruk dan begitu juga lah sebaliknya. Namun apabila anda bersama dengan kedua - dua mereka tidak ada pula anda nampak seperti mereka tidak sebulu! Jadi, apakah pendapat atau pandangan anda tentang hal ini? Sila berikan pendapat anda dengan menghantarnya ke hanis_narnia@yahoo.com beserta link blog anda! (Jika anda memberi komen tentang hal ini di ruang entry ini maka komen anda tidak akan dilayan!)


Jumpa lagi!!!


P/S : Manusia Nih Macam - Macam Ragam! Gua Layankan Jer Lah! (^_^)Y


15 ulasan:

  1. Sakit tekak makan askrim..
    Baik punya..haha

    BalasPadam
  2. PKE : Teringin weh! Hahahaha!! Sedap plak aiskrim dalam cup tu!

    BalasPadam
  3. uhuh ... kesihatan kene jaga .. bahaya wo kalau batuk sikit2 ni .


    kalau situasi tuh layan guna telepati ok tak ? heheh

    BalasPadam
  4. giler!! besaq nak mampus ular tuh.. makan kambing sekor sehari ke ape tuh..huh, ambik kulit dia buat kasut pom ok jugak tuh..he3

    BalasPadam
  5. sakit tekak sbb terkejut tgk ular ke hehe

    BalasPadam
  6. yg melingkar itu, eeeeiiii!!!!!!!!

    *ubat sakit tekak memang makan sekerim. yami! yami!

    BalasPadam
  7. Eiewwwww! geli geleman dengan ular...woooo! sama lah..time sakit tekak tu jugak lah gatal nak makan aiskrim..pastu mula merana tekak jadi suara rock.. yeyeahhh! hehehe..

    BalasPadam
  8. musim2 cuaca tak berapa nak menyihatkan kot..aku kat sini pun xsihat, selsema ngan batuk

    BalasPadam
  9. besorrrnya ular sawa tu...
    lariii

    BalasPadam
  10. klu aku slumber je rekues kat pakcik tu nk pegang ular tu...

    buat ala2 show britney spears masa kat vma dolu2. kelas nko!

    =)

    BalasPadam
  11. kalo ko pegang ular tu aku respect ko...hehe

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com