Ahad, 11 September 2011

Selamat Hari Lahir Pada QarrJalil's


dengan ini mengucapkan

Selamat Hari Lahir

kepada



Saya berharap agar :-

1) Umur beliau diberkati Allah

2) Semoga urusan hidup dipermudahkan Allah

3) Sentiasa bahagia dan berjaya dengan apa yang dilakukannya

4) Harapkan pertalian silaturahim ini berkekalan baik sentiasa.


Lagu Ini Dituju Khas Buat Beliau!



P/S : Esok Kerja Kembali!


13 ulasan:

  1. hepi busday qarr juge.





    ape kate mintak adiah kat hans enpon samseng lagi satu. beliau dah pakai samsung sekarang

    BalasPadam
  2. Yuyu Ali malas nak sign in11 September 2011 12:39 PG

    untung laaaa qarr dpt spesel entry...aku x dak ponn..mcm ni la kawan..sobss



    Selamat Ulang Tahun Kelahiran Qarr..moga cepat2 kawen n May Allah Bless U :)

    BalasPadam
  3. buat cam ala2 mohor besar raja2 tu lg sempoi. kihkihkih.

    BalasPadam
  4. uiks bday dia ke? epi bday lah..hadiah aku pas kat hans..wakil..ngeee

    jemput singgah
    daniel adie nak buka butik u'ols

    BalasPadam
  5. selamat hari lahir.. seronok ah org buat entry gini ..puanbee tk merasa beb! haha

    BalasPadam
  6. hepi besday :)


    p/s: aku suke dgr lagu selamat hari jadi tu..muahaha
    suara jagjit tu kelakar xP

    BalasPadam
  7. selamat hari lahir juga buat dia :)

    BalasPadam
  8. tak malu nak cakap yg 12 sept adlh besday akak...uwaaaaaaaaaa....

    BalasPadam
  9. bestnya dapat ucapan cemniiii

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com